Kandydatka SLD

191. Data: 2015-01-25 20:41:57

Temat: Re: Kandydatka SLD
Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup

>Ghosta natomiast wyobrażam sobie jako dość wysokiego (ok.180) i
>wysportowanego bruneta. Szczupły, lekko łysiejący. Gdzieś w okolicach
>połowy 5. dziesiątki.

>Po prostu czytam.

No ale o brunecie przecież nigdy nie pisałem

192. Data: 2015-01-25 21:10:40

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-01-25 20:41, obywatel Ghost uprzejmie donosi:

Nawet wieczorową porą?

193. Data: 2015-01-25 21:59:42

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-25 o 20:41, Ghost pisze:

> Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup

> No ale o brunecie przecież nigdy nie pisałem

Ot, statystyka.

Ewa

194. Data: 2015-01-25 23:31:49

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 25 Jan 2015 12:16:10 +0100, FEniks napisał(a):

> [...]
net...

> W sprawie Qry nie będę się wypowiadać, bo jaką sobie ją wyobrażałam,
> taką ujrzałam.

No mi pozostaje intuicja :) Qrka w mojej wyobraźni ma powyzej 170 cm, włosy
raczej ciemne. Figura normalna, czyli w sam raz :)

> Ghosta natomiast wyobrażam sobie jako dość wysokiego (ok.180) i
> wysportowanego bruneta. Szczupły, lekko łysiejący. Gdzieś w okolicach
> połowy 5. dziesiątki.

Mam podobne wyobrazenie o Ghoscie, z małymi wyjątkami ;) Widzę Go jako
blondyna, ewentualnie szatyna. No i ten wiek... Wydaje mi się młodszy niż
Tobie. Ale tylko nieznacznie młodszy ;) W kazdym razie starszy ode mnie,
hiehie.

> Fragi - szczuplutka drobna blondyneczka, wzrost ok. 160.

Hmm, niech no zajrzę do dowodu...

Feniks - wzrost ok.165, blondynka. Figura, podobnie jak u Qrki, normalna,
czyli szczupła, czyli w sam raz :)

> Trudno powiedzieć, żebym posługiwała się trzecim okiem. Po prostu
> czytam. A w Twoim przypadku jakieś zdjęcie kiedyś widziałam.

Niestety kiedyś wrzuciłam. Ja Twojego raczej nie widziałam, w każdym razie
nie pamiętam, byś pokazywała. Widziałam natomiast zdjęcie chyba Paulinki (w
okularach) i było to caaałe wieki temu. Chyba że to byłaś Ty :) Ale myślę
sobie, że nie nosisz okularów...

M.

195. Data: 2015-01-26 00:01:19

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał w wiadomości grup
.pl...

Dnia 2015-01-25 20:41, obywatel Ghost uprzejmie donosi:
> Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup

>Nawet wieczorową porą?

Tylko patrzyłem. Ale nie pamiętam.

196. Data: 2015-01-26 14:48:14

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-25 o 23:31, Fragi pisze:

> [...]
> Tobie. Ale tylko nieznacznie młodszy ;) W kazdym razie starszy ode mnie,

Szatyn, brunet... moje czwarte oko nie widzi aż tak dokładnie, zwłaszcza
biorąc pod uwagę tę podgoloną łysinkę.

> Hmm, niech no zajrzę do dowodu...
>
> Feniks - wzrost ok.165, blondynka. Figura, podobnie jak u Qrki, normalna,
> czyli szczupła, czyli w sam raz :)

A jakiś dowód na to masz?

> [...]
> okularach) i było to caaałe wieki temu. Chyba że to byłaś Ty :) Ale myślę

Eee, ja chyba nie jestem tu żadną tajemnicą. I zdjęcia linkowałam (stare
bo stare, ale wciąż aktualne ;) ), i wymiary nawet te drażliwsze
podawałam, nie mówiąc już o kolorze oczu.
Okularów nie noszę. Jeszcze.

Ewa

197. Data: 2015-01-26 18:34:45

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 24 Jan 2015 18:31:21 +0100, Trybun napisał(a):

> E chyba nie, przecież nie chciałem Jej w jakikolwiek sposób obrazić.
>
> Qrka jest kucharką, i to dość dobrą, jeżeli sądzić po jej wiadomościach
> na "Kuchni", a mi jakoś wysoka, tyczkowata babka kręcąca się z lubością
> po kuchni zupełnie nie pasuje.

No ale przecież XL też raczej dobrze gotuje i piecze (sądząc po tym,
co pisuje), a przy kości nie jest (a przynajmniej nic mi o tym nie wiadomo).
Ja tam lubię się po kuchni kręcić ;) I coś ukręcić w niej też lubię ;)

Nick to nick. Można trochę z niego "wyczytać", ale to nie musi
się wcale sprawdzać. Dlaczego dziób, a nie np. domowe ognisko przyszło Ci
do głowy...

M.

198. Data: 2015-01-26 18:46:42

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragi" napisał w wiadomości grup
e.net...

>Nick to nick. Można trochę z niego "wyczytać",

A co mozna wyczytac z nicka XL?

199. Data: 2015-01-26 18:50:26

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 26 Jan 2015 14:48:14 +0100, FEniks napisał(a):

> Szatyn, brunet... moje czwarte oko nie widzi aż tak dokładnie, zwłaszcza
> biorąc pod uwagę tę podgoloną łysinkę.

A to znacząca róznica być. Blondyn a brunet.

> A jakiś dowód na to masz?

Tylko to oko nieszczęsne :)

> Eee, ja chyba nie jestem tu żadną tajemnicą.

No ja też nie. Chociaż... Na zdjęciach zawsze lepiej wychodzę ;)

> I zdjęcia linkowałam (stare
> bo stare, ale wciąż aktualne ;) ),

Nie wątpię, że aktualne, i zawsze takimi pozostaną, ale zdjęć nie kojarzę.

> i wymiary nawet te drażliwsze
> podawałam, nie mówiąc już o kolorze oczu.

I tu mi coś świtać zaczęło. W kwestii wymiarów drażliwszych i doboru
dessous. Ale koloru oczu już nie pamiętam. Może niebieskie, może zielone.
Może z domieszką szarości. Jak u Ghosta ;)

> Okularów nie noszę. Jeszcze.

Czyli to pewnie była Paulinka.

M.

200. Data: 2015-01-26 18:59:10

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 26 Jan 2015 18:46:42 +0100, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Fragi" napisał w wiadomości grup
e.net...

> A co mozna wyczytac z nicka XL?

Dwie litery ;)

M.

Będą uprawiali seks...! ZABRONIĆ, szatana widzę, szatana.!
Kosciolkowi atakuja
A wiecie że Kaczyński się ukazał.....ten zmarły...
Wraca zabobon, bo wraca ciemnota. Tak więc po co wyznawcom szatana prąd?
Islamofobia