Kandydatka SLD

81. Data: 2015-01-13 19:02:54

Temat: Re: Kandydatka SLD
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-13 o 17:21, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-01-13 14:41, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> Zbroić też potrafisz zresztą.

I rozbroić czasem też.

Ewa

82. Data: 2015-01-13 19:30:41

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości

>Kiedy się wstydzam:-)

Fałszywie, tyleś osób tu opisał, a Qrki się boisz?

83. Data: 2015-01-13 19:35:34

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
.pl...

Użytkownik "Qrczak" napisał w wiadomości grup
.pl...

Dnia 2015-01-12 20:27, obywatel Ghost uprzejmie donosi:
> Użytkownik "Qrczak" napisał w wiadomości grup
.pl...

> Dnia 2015-01-12 19:48, obywatel Ghost uprzejmie donosi:
.pl...

9df4-c9bc15cbd9dc_image_jpeg?t=tr/w:550/h:412/m:FitP
ad

>Do powyżywania som magowie rozdający darmowe diagnozy.

A w ramach samoodpowiedzi - autokrytyka wskazuje obszary do rozwoju, bez
zewnętrznych bodźców. Dlatego chłopy som zwykle szare i nijakie, bo wierzą
(nieraz bezpodstawnie) w urok własny (sprawdzić czy nie homo albo metro).
Też wierzę :-)

84. Data: 2015-01-13 21:04:28

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Tak więc słucham uprzejmie. Jak sobie wyobrażasz mnie. Wedle tego, co tu
> znoszę. Może być ciekawie.

No dobra. A czy ze względu na wstyd mój wrodzony- mogę na priv?
:-)

--

Chiron

85. Data: 2015-01-13 22:42:18

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 12 Jan 2015 23:35:16 +0100, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
et...

> Czy Twoja córka jest młoda i ładna?

A to skubana, nie mówiła mi, że startuje na prezydenta. Wiesz coś, o czym
ja nie wiem?
:-]

86. Data: 2015-01-13 22:42:35

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 12 Jan 2015 23:36:19 +0100, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
net...

e.net...

> Nieno bez przesady, aż tylu cycków mi nie trzeba.

No tak myślę.

87. Data: 2015-01-13 22:43:18

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 13 Jan 2015 00:34:01 +0100, Chiron napisał(a):

> A jak
> z wdziękiem na ławie siada, to jęk się roznosi że hej!

Od dupania orzechów?
;-P

88. Data: 2015-01-13 22:45:32

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 13 Jan 2015 09:52:34 +0100, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

> to raczej o ikseli, naczy chrumci

Nie jęcz.

89. Data: 2015-01-13 23:10:37

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Od dupania orzechów?
> ;-P

Jagienka?
:-)
--

Chiron

90. Data: 2015-01-13 23:11:14

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 13 Jan 2015 23:10:37 +0100, Chiron napisał(a):

> Jagienka?
> :-)

No tylko ona łupą orzechy dupała 3-)

Będą uprawiali seks...! ZABRONIĆ, szatana widzę, szatana.!
Kosciolkowi atakuja
A wiecie że Kaczyński się ukazał.....ten zmarły...
Wraca zabobon, bo wraca ciemnota. Tak więc po co wyznawcom szatana prąd?
Islamofobia