Kanebo

1. Data: 2004-09-18 17:23:14

Temat: Kanebo
Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znalazłam w najnowszym numerze TS kupon na kosmetyki Kanebo. Wystarczy
pojawić się z tym kuponem w autoryzowanej perfumerii, kupić dwa produkty do
makijażu i dostanie się tusz lub pomadkę gratis. :-) Info o tych
perfumeriach można podobno otrzymać pod podanymi na kuponie nr tel., ale
niestety, nie mogę się dodzwonić. :-( Komuś się udało?
Będę wdzięczna za poinformowanie mnie, gdzie w W-wie są autoryzowane
perfumerie Kanebo, gdzie mogę ten kupon zrealizować. Dzięki.

Ligeia

--
"Wielkie prawdy rodzą się z herezji."

George Bidwell
"Henryk VIII. Rubaszny Król Hal"

1. Data: 2004-09-19 10:07:26

Temat: Re: Kanebo
Od: "Pilar" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na pewno w sieci perfumerii INCOGNITO można dostać kosmetyki tej firmy.
Użytkownik "Ligeia" <e...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Będę wdzięczna za poinformowanie mnie, gdzie w W-wie są autoryzowane
> perfumerie Kanebo, gdzie mogę ten kupon zrealizować. Dzięki.

Krem wybielający i wygładzający do rąk.
[gdzie w Wawie] kosmetyczka &...
Eveline Cosmetics
sztuczne paznokcie
kto używa środków prostujących-stylizują cych?