Kapusta kiszona zasmażana

1. Data: 2002-05-01 09:51:36

Temat: Kapusta kiszona zasmażana
Od: "BDG" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedyś jadłam taką w kantynie i bardzo mi smakowała.Czy ma ktoś może
przepis, jak się ją przyrządza?
Pozdrawiam serdecznie ze słonecznej Jeleniej Góry i życzę miłego dnia :-)
Bernadeta

Bernadeta Gutowska ICQ#: 122936442; GG #.807035

1. Data: 2002-05-02 22:50:36

Temat: Re: Kapusta kiszona zasmażana
Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

BDG wrote:

> Kiedyś jadłam taką w kantynie i bardzo mi smakowała.Czy ma ktoś może
> przepis, jak się ją przyrządza?

dusisz na smalcu z małą ilością wody
pozwalasz jej odparować, jak kapkisz jest już miękka
A - dodajesz cebulkę

Ja tak robi i wychodzi extra - chociaż nigdy nie tak jak kapkiszzasm z
placówek zbiorowego żywienuia :))

> Pozdrawiam serdecznie ze słonecznej Jeleniej Góry i życzę miłego dnia :-)

A ja znadf morza - dawno nie byłem w JG, bęzie ze dwa lata :(

sadyl

1. Data: 2002-05-03 20:04:11

Od: "BDG" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sadyl" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> placówek zbiorowego żywienuia :))

> A ja znadf morza - dawno nie byłem w JG, bęzie ze dwa lata :(

Dzięki serdeczne :-)
Zapraszam do Jeleniej, mamy tyle nowych ciekawych knajpek...
Pozdrawiam cieplutko,

Bernadeta

Majówka z majówką
Grillowanie na balkonie???