Kara boska i ostrzezenie dla innych?

61. Data: 2015-07-29 22:17:41

Temat: Re: Kara boska i ostrzezenie dla innych?
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

O zesz kurna noga -teraz wszystko jasne -Andrzejek to mentalny inzynierek! ;P
Pszemol to ktos z twoich klimatow, jak pamietam ty kiedys -przed dohumanizowaniem-
miales POdobne problemy z chwytaniem spraw wyzszyH tak jak on teraz ;)

62. Data: 2015-07-29 22:26:18

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Rumunia, Bulgaria, Bialorus, Moldawia -zapewne buduja "tunele dla zwierzat" ;P
Ja tez jestem za "mostami zieleni" nad a nie tuneliszczem pod jezdniami.
Choc i w polszcze kilka takich mostow mozna spotkac ale sPOradycznie,
to raczej w ramach ewenementu, prym wioda tepoglowe pomysly typu
komunistycznych podziemnych kloacznych przejsc dla pieszych. Brrrrrr....

63. Data: 2015-07-29 23:13:35

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol
"Penetrator" <r...@g...com> wrote in message
ps.com...
> Nowoczesna bo ją budowałem i odbiór by nie przeszedł gdybyśmy dla zwierząt
> nie budowali tuneli, na A1 masz co kilometr tunel, a też plany się
> zmieniały, bo ekolodzy chcieli uchronić dany region i nanosiliśmy zmiany.
> Ale w twoim buraczanym pojmowaniu autostady czy jeżdżący nimi ludzie
> powinni wysadzić samochody i zabronić autostrad, bo wyobrażenie masz że
> jak ja jaskiniowiec, to inni też mają jak dzicy ze wsi zapierdalać, to nie
> ekologia to wsiórstwo pełne nienawiści że inny to ma.

Ciekawe że wybrali rozwiązanie z tunelami pod autostradą...
Nie wiem jak szerokie te tunele są, ale chyba zwierzęta mają
trudności znaleźć te tunele, nie?

W Kanadzie zachodniej widziałem inne rozwiązania - gdy
autostrada przechodziła przez teren Parku Narodowego, co
kilka(naście?) kilometrów był wiadukt ziemny, czyli nasyp
z tunelem ale dla samochodów - zwierzęta miały przejście
NAD drogą. Na oświetlonym, trawiastym terenie z krzakami.
Dosyć szeroki ten pomost był - parę sekund jazdy w tunelu.

Różnica jest zasadnicza dla zwierząt: nie ma ciemnego
wąskiego tunelu - jest otwarta przetrzeń z lekkim wzniesieniem
nad autostradą i te ich renifery czy co tam mają w Kanadzie
w Albercie w Banff National Park mogą sobie biegać tam
i spowrotem i autostrada im nie przeszkadza.
Wygooglaj na mapie satelitarnej drogę z miasteczka Banff
do miasteczka Lake Louise a zobaczysz te pomosty/wiadukty.

Czy inne państwa europejskie też budują tunele dla
zwierząt POD autostradą, czy to nasz, polski wynalazek?

U nas jest nasyp ziemny dla zwierząt jest tak szeroki że tira przeciśniesz.
Pytałem się jak te zwierzęta tam mają trafić. To usłyszałem że po zapachu będą
rozpoznawać przejście. Znowu u tego wsióra widzimy raczej komunizm, czyli dlaczego
inni mają a nie ja, więc wymyślił że ekologia to chodzenie bez majtek i siedzenie w
jaskini, szczególnie ci co mają.

64. Data: 2015-07-30 11:09:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 29 Jul 2015 13:13:34 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> ale z polskich kabaretow wlasciwie jedynie moralny niepokoj ma cos wiecej do
zaproponowania, a wlasciwie mial.

Miauuu....
--
XL
"W Europie narasta arogancja Żydów, a nie antysemityzm" - Stanisław

65. Data: 2015-08-01 16:19:19

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote in message
ps.com...
> Albo nie masz wyczucia najbardziej wysubimowanego -czyli angielskiego-
> humoru ;)
> Sztuka wiec i kabaret rzecz gustu, nie bede sie silic na promowanie mojego
> w temacie pojedynczych pozycji CMP
> ale z polskich kabaretow wlasciwie jedynie moralny niepokoj ma cos wiecej
> do zaproponowania, a wlasciwie mial.

Kabaret to rodzaj rozrywki adresowany raczej do widowni pelnej ludzi
przecietnych. Z tego co obejrzalem tematyka "dowcipów" dosyc niskich lotów:
gender, seks, polityka, cycki... troche tak jakby benny-hillowo.

66. Data: 2015-08-01 16:22:36

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote in message
ps.com...
> [...]
> Pszemol to ktos z twoich klimatow, jak pamietam ty kiedys -przed
> dohumanizowaniem- miales POdobne problemy z chwytaniem spraw wyzszyH tak

Andrzejek? A który to? Chyba to jakas wyzsza sprawa bo nie lapie ;-)

Rosija
Telefon wykryje depresję
humanizm?
Włączyć tok fm