Rosija

1. Data: 2015-07-19 22:23:44

Temat: Rosija
Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

To się porobiło, jak ktoś słucha tok-fm to o 21h, niedziela, jest program LGBT i
dzisiaj był Misza. Uciekł z Rosji i opowiada jak tam coraz gorzej jest.
Oczywiście szukałem podobieństw i znalazłem . Nie jest dziwne że polskie samoobrony
i chłopki popierają Putina, bo to jest taka sama mentalność jak w Rosji obecnie,
dyktatura, wchodzenie ludziom z buciorami w życie, co non stop widzimy u nas u
Czarnego Putina popieranego przez wiochę. Kościół polski i Putin to jak Kaczyńscy
ciężko rozpoznać który jest który.
Misza opowiada że już było lepiej, ale nastąpił taki zwrot od wolności w Rosji że
homofobia, ksenofobia, lęk przed tym innym, inaczej funkcjonującym, tak nasilił że w
Rosji mamy wręcz faszyzm, stach przed zachodnią wolnością tak wielki że jak dwaj geje
żyją w centum moskwy to ludzie żyć im nie pozwolą. U nas w mieście dla Miszy jest
cudownie bo panuje taka indywidualizacja że ludzie raczej nie mieszają się komuś w
życie i to przyjazna indywidualizacja, bo jak ktoś wie to i tak się nie wtrąca.
Na prowincji w polsce jest podobnie jak w Rosji gdzie jeden przez drugiego go
odpowiednio sztorcuje do nachalnej propagandy, gdzie jeden przez drugiego boi się być
inny, bo co tamci powiedzą. To wywołało taką frustracje że i zatakowano Ukrainę bo
zapachniała tą wolnością, równością, braterstwem zachodnim, tym innym, który żyje
indywidualnie a nie pod dyktando.
Kościół prawosławny jest jeszcze bardziej hermetyczny niż polski i z Putinem ręka w
Rękę. Niesamowita nienawiść wzajemna jeśli ktoś odstaje, tak złapanemu społeczeństwu
za pysk wszystko da się wmówić, by ten z dnia na dzień zmienił zdanie i stał się
zacietrzewionym fanatykiem takim jak u nas Rydzykowcy. Różnica jest taka że cała
niemal Rosja jest tak straszna jak u nas tylko wiocha, pełna nienawiści i z buciorami
do życia z czarnym Putinem na czele, aż do agresji na obcy kraj.

2. Data: 2015-07-20 19:47:46

Temat: Re: Rosija
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Penetrator" <r...@g...com> wrote in message
ps.com...
> [...]
> jak u nas tylko wiocha, pełna nienawiści i z buciorami do życia z czarnym
> Putinem na czele, aż do agresji na obcy kraj.

Nienawiść, jeśli bierna, to tylko wredna cecha charakteru... jeszcze nic
wielkiego, bo przecież nie musisz się "kolegować" z kimś kto nienawidzi
ludzi wokół siebie...

Gorzej jak taka nienawiść objawia się jawną agresją w stosunku do innych
ludzi.
I nie chodzi mi tu wyłącznie o agresję wobec homoseksualistów, bo to dosyć
jaskrawy przykład, ale z agresją spotykają się ludzie rudzi, ludzie w
okularach, ludzie otyli, ludzie kalecy w jakimś stopniu. Skąd w ludziach
takie zachowania? Czy to jakieś atawizmy z czasów zwierzęco-stadnych? Czy
może generalnie ludzie lubią być agresywni a "inni" stanowią po prostu łatwy
cel ataków?

Zerknijcie na ten film:
https://www.youtube.com/watch?v=24f8gZ8t-G8
Dwu facetów idzie przez ulice Moskwy trzymając się za ręce.
Dosłownie. Bardzo niewinny obrazek - nie łapią się za tyłki,
nie całują - nic z tych rzeczy. Po prostu trzymają za ręce...

Czemu to wzbudza aż taki poziom agresji u obserwatorów??

Sam niedawno spotkałem gejów na wycieczce w Seattle,
tam jest to podobno częsty widok jak dwu panów trzyma
się za rączki...
Sam się złapałem na reakcji której się wstydzę: zrobiłem
im fotkę z tyłu i wysłałem siostrze z podśmiechujkami
w komentarzu - nie wiem czemu w sumie to zrobiłem, bo
to przecież ani nic śmiesznego ani obraźliwego - ale zrobiłem.
Nie wpadło mi jednak do głowy ich atakować ani nawet
ujawniać mojego zdziwienia takiej sytuacji: ale skąd się to bierze?

Czy jak Wy widzicie gejów to macie jakąś wewnętrzną ochotę
walnąć ich w nos czy w inny sposób zaatakować ich?

3. Data: 2015-07-20 19:49:55

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Czy jak Wy widzicie gejów to macie jakąś wewnętrzną ochotę
> walnąć ich w nos czy w inny sposób zaatakować ich?

Jak się okazuje, nie tylko w Rosji taka sytuacja ma miejsce:
tu NY, USA: https://www.youtube.com/watch?v=ls6-ZYSZoDM

4. Data: 2015-07-20 20:43:11

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

[...]

To atawizm z czasów gdy ludzkość była plemienna. Homofobia to nie jest nienawiść do
pedała to jest nienawiść do każdego kto się odróżnia. Stado plemienne jest łapane za
pyska i ujednolicane, funkcjonują proste podziały jak u prostaków, na tych naszych i
tych nienaszych. Tym samym każdemu jest duszno, bo nikt nie jest taki sam, ale co
zrobią mi ci inni jak nie będe jak oni. Tym bardziej muszę się wykazać i znaleźć tego
innego, czy to pedał, czy żyd, czy cyklista. Zawsze znajdzie się tego innego,
słabszego, bardziej bezbronnego jak dziewucha w ciąży zgwałcona, bo w rzeczywistości
każdy jest inny. Jednocześnie mamy alienacje, podejrzliwość paranoiczną w takim
stadzie, i szalejącą nienawiść. Mamy takie Ikselki które non stop cyklicznie
nienawidzą żyda lub pedała, leminga, czy tam gdziej jest kultura która nie pozwala
atakować słabszych. Ludzie ewolują kulturowo bardzo powili i nierówno. Dzicz
plemienna jest na wsi w polsce, w rosji, jest to katolicyzm i islam, które mają
oblicze faszyzmu.

5. Data: 2015-07-20 22:37:30

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Penetrator <r...@g...com> wrote:
> [...]
> słabszych. Ludzie ewolują kulturowo bardzo powili i nierówno. Dzicz
> plemienna jest na wsi w polsce, w rosji, jest to katolicyzm i islam,

Czyli trzeba celebrować inność i podkreślać indywidualizm, krzywo patrząc
na konformizm i bezmyślne przytakiwanie.

6. Data: 2015-07-21 12:03:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
buciorami do życia z czarnym Putinem na czele, aż do agresji na obcy kraj.

Bełkot.
Nie bądź gołosłowny - przyjmij Miszę do siebie, bądź tym dobrym
przykładem :->
--
XL

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/

7. Data: 2015-07-21 12:07:29

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Penetrator <r...@g...com Ukrainę bo zapachniała tą
wolnością, równością, braterstwem zachodnim, tym innym, który
żyje indywidualnie a nie pod dyktando.

https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Nacjonalizm_ukraińsk
XL

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/

8. Data: 2015-07-21 17:01:50

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL
Penetrator <r...@g...com> Wrote in message:
- pokaż cytowany tekst -
Bełkot.
Nie bądź gołosłowny - przyjmij Miszę do siebie, bądź tym dobrym
przykładem :->
--

A po co jak Misza sobie w polsce świetnie radzi i chóry prowadzi gdzie występują na
prestiżowych imprezach. No spowodu takich buraków jak tu czy w Rosji Misza by nie

9. Data: 2015-07-21 17:08:14

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol
- pokaż cytowany tekst -
Czyli trzeba celebrować inność i podkreślać indywidualizm, krzywo patrząc
na konformizm i bezmyślne przytakiwanie.

Problem jest taki że miasta są demokratyczne, wogóle z miasta wywodzi się demokracja,
gdzie robisz co chcesz dopuki kogoś nie krzywdzisz i innym nic do tego. Za to wsie są
przemocowe, dyktatorskie, stadność gdzie dzieci wychowuje się przemocowo, masz być
jak rodzice, co odbiera dziecku osobowość i tym samym inny będzie prowokował to co
wyparte. Oni boją się siebie bo mieli naśladować przemocowe stado plemienne i ten
podział w polsce jest tak jaskrawy że masz dwa światy.

10. Data: 2015-07-21 19:12:00

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> "Pszemol" <P...@P...com> wrote in message

> Jak się okazuje, nie tylko w Rosji taka sytuacja ma miejsce:
> tu NY, USA: https://www.youtube.com/watch?v=ls6-ZYSZoDM

Nie wiem, czy tak jest w NY- czy to tylko pedalska propaganda. W Polsce tego
typu zachowania raczej by były (póki co) niemozliwe. Ot, może rzeczywiście
jakiś kompletny żul chcący sie popisać przed kumplami- by go zaczepił.
Co innego homopropaganda: publiczne obłapianie sie, zakaz nazywania takich
zachowań po imieniu, etc. To w Polsce- póki co- spotyka się z odporem. Choć-
niestety- dość słabym.

--

Chiron

Telefon wykryje depresję
humanizm?
Włączyć tok fm
Transpłuciowość
Wielokrotnie zgwałcił niemowlę. Jest błyskawiczny wyrok