Re: Rosija

From: "Chiron" <c...@o...eu>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Rosija
Date: Tue, 21 Jul 2015 19:12:00 +0200

news:mojc9i$e99$1@dont-email.me...
> "Pszemol" <P...@P...com> wrote in message

> Jak się okazuje, nie tylko w Rosji taka sytuacja ma miejsce:
> tu NY, USA: https://www.youtube.com/watch?v=ls6-ZYSZoDM

Nie wiem, czy tak jest w NY- czy to tylko pedalska propaganda. W Polsce tego
typu zachowania raczej by były (póki co) niemozliwe. Ot, może rzeczywiście
jakiś kompletny żul chcący sie popisać przed kumplami- by go zaczepił.
Co innego homopropaganda: publiczne obłapianie sie, zakaz nazywania takich
zachowań po imieniu, etc. To w Polsce- póki co- spotyka się z odporem. Choć-
niestety- dość słabym.

--

Chiron