Wielokrotnie zgwałcił niemowlę. Jest błyskawiczny wyrok

1. Data: 2015-07-17 12:02:56

Temat: Wielokrotnie zgwałcił niemowlę. Jest błyskawiczny wyrok
Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Z aktu oskarżenia wynika, że we wrześniu ub.r., w ciągu dwóch tygodni, 37-latek z
niewielkiej żuławskiej wsi Batorowo wielokrotnie zgwałcił swoją ośmiomiesięczną
siostrzenicę Gabrysię. Groziło mu za to 15 lat pozbawienia wolności. Jego żona
również została oskarżona i mogła trafić do więzienia na pięć lat, bo przedstawiono
jej zarzut nieudzielenia dziecku pomocy oraz narażenia przez to na niebezpieczeństwo
utraty życia lub zdrowia.

Zdaniem prokuratury kobieta musiała zauważyć, że niemowlę ma obrażenia narządów
płciowych, a także połamane ręce i nogi, ale nie zawiadomiła policji i przez wiele
dni zwlekała z wezwaniem lekarza.

Przyznali się oboje

http://m.wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,117915,18
374228,gwalcil-niemowle-jest-blyskawiczny-wyrok-9-la
t-wiezienia.html

Katolicka wiocha tego będzie coraz więcej bo katolicyzm wręcz wpaja takie zachowanie,
przecież z dzieckiem rodzic może wszystko i właśnie takim przeszkadza ustawa
antyklapsowa, bo nie można wszystko trzeba szanować, dlatego jest to ustawa
cywilizacyjna, wiocha w polsce ma problem z cywilizowanymi zachowaniami na czele z
klerem, bo to dzicz.

2. Data: 2015-07-21 12:01:08

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Penetrator <r...@g...com> Wrote in message:
> [...]
cywilizacyjna, wiocha w polsce ma problem z cywilizowanymi zachowaniami na czele z

Odnoszę wrażenie, że tego rodzaju wydarzenia i ich opisy, także w
całej ogólności temat narządów płciowych, płciowości fizycznej
dzieci i dorosłych wzbudzają w tobie bardzo nasilone i niezdrowe
podniecenie.
Usiłujesz się nieudolnie maskować, czepiając się
wiary katolickiej i/lub kleru, ale ilość i charakter twoich
postów oraz ich bardzo szczególna monotematyczność mówi sama za
siebie.
Wyglądasz na filmie jak porąbaniec i taki istotnie jesteś.
--
XL

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/

3. Data: 2015-07-21 16:55:59

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL
Penetrator <r...@g...com> Wrote in message:
- pokaż cytowany tekst -
[...]

To nie ja chodzę do sekty zboczeńców tylko ty i wspierasz ich w gwałceniu dzieci, jak
też prześladowaniu ludzi , dlatego twoje zachowanie dawno określiło ciebie bardzo
niekorzystnie, tym samym i kimś takim glob nie chce mieć nic współnego.

Podrzucone przez kuzynkę...
Oj dzieje się dzieje.
Re: [OT] maszyna
Re: [OT] maszyna
Re: CERN potwierdza odkrycie pentakwarku -nobel dla Praszalowicza?