Transpłuciowość

1. Data: 2015-07-17 13:05:14

Temat: Transpłuciowość
Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Testosteron sprawia, że obniża się głos, pojawia się zarost, owłosienie na rękach,
zmieniają się proporcje ciała, ustaje miesiączka. Po hormonach żeńskich rosną piersi,
rysy stają się łagodniejsze, następuje zanik jąder. W obu przypadkach poddanym
metamorfozie towarzyszy euforia.

Za operacje trzeba zapłacić z własnej kieszeni, ponieważ nie są refundowane przez
NFZ. Z tego powodu wiele osób latami odkłada na wymarzone ciało. Najtrudniejsza jest
trzecia operacja, polegająca na wytworzeniu moszny i penisa. To zabieg przeprowadzany
w kilku etapach (dlatego niektórzy mówią o "czwórce"), obecnie z możliwością
zastosowania różnych metod. Najczęściej podczas operacji pobiera się płat skóry oraz
tkanki podskórnej z pachwiny, razem z tętnicą z uda, to z nich tworzy się penisa.
Podczas kolejnych zabiegów wkłada się silikonową protezę, trzeba też zrekonstruować
cewkę moczową. W przypadku M/K (z mężczyzny w kobietę), medycyna estetyczna oferuje
różne zabiegi z zakresu plastyki twarzy: m.in. złagodzenie rysów, usunięcie jabłka
Adama, korektę policzków, jak również umożliwia poprawę wyglądu piersi. Zrobienie
"dołu" w tym przypadku polega na utworzeniu pochwy z prącia i moszny. W trakcie
operacji usuwane są także zmniejszone hormonalnie jądra. W tego typu zabiegach w
Polsce przoduje Akademia Medyczna w Gdańsku, natomiast jeśli chodzi o chirurgię K/M -
Łódź, tam operacje osób transpłciowych robi się od lat dziewięćdziesiątych. Coraz
więcej ludzi decyduje się jednak na cięcie skalpelem za granicą. Julia mówi mi, że
mistrzami są Tajlandczycy. - Potrafią tak zrekonstruować pochwę, że nawet ginekolog
się nie połapie."

*********
No z penisa robią waginkę i nawet ginekolog się nie połapie, to się nazywa Tajlandia
i hormony i mamy cycki. Znowu jak fajnie robią penisa, testosteron i jest zarost,
głos basowy itd...
Tak się patrze i mam wrażenie że technologia medyczna za kilkanaście lat tak pójdzie
do przodu, że będzie można sobie dziś być facetem jutro kobietą, fajnie co?

2. Data: 2015-07-17 17:41:00

Temat: Re: Transpłuciowość
Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Penetrator <r...@g...com> wrote:
> No z penisa robią waginkę i nawet ginekolog się nie połapie, to się
> nazywa Tajlandia i hormony i mamy cycki. Znowu jak fajnie robią penisa,
> testosteron i jest zarost, głos basowy itd...

Coś mi się wydaje że pewne zmiany hormonalne jakim ulega ciało podczas
dojrzewania nastolatka są tylko w niewielkim stopniu odwracalne. Artykuł
moim zdaniem przypisuje trochę za dużo zasług chirurgii plastycznej -
jabłko Adama usuniesz, ale strun głosowych nie zmienisz, a więc M/K wciąż
będzie brzmiał jak facet - wystarczy usłyszeć jak mówi Bruce Jenner
(obecnie Caitlyn Jenner) na niedawno mającej miejsce ceremonii przyznania
nagrody ESPY "za odwagę":
http://www.washingtonpost.com/news/early-lead/wp/201
5/07/16/friday-night-lights-producer-peter-berg-slam
s-caitlyn-jenners-espys-courage-award/
Widać wyraźnie nieodwracalne zmiany jakie dają hormony i żeby nie wiem jak
zdolny będzie chirurg to natury nie poprawi w 100%.

Dlatego pojawiają się próby pomagania tym ludziom na wcześniejszych etapach
ich życia, gdy hormony jeszcze nie zrobiły zmian - podając nastolatkowi
preparaty opóźniające dojrzewanie hormonalne o kilka lat w stosunku do
rówieśników aby młody człowiek był nieco doroślejszy psychicznie gdy
podejmie dosyć krytyczną dla swojego przyszłego życia decyzję zmiany płci.
Ciekawy reportaż na ten temat był niedawno wyemitowany w publiczne
telewizji w programie FRONTLINE (USA) -
http://www.pbs.org/wgbh/pages/frontline/growing-up-t
rans/ warto obejrzeć co
oni przechodzą, jak się z tym problemem borykają i jakie czasem smutne
rezultaty uzyskuje się - wzbudza to współczucie a nie frywolne
podśmiechujki w Twoim stylu. :-(

> Tak się patrze i mam wrażenie że technologia medyczna za kilkanaście lat
> tak pójdzie do przodu, że będzie można sobie dziś być facetem jutro kobietą, fajnie
co?

Ja tym ludziom naprawdę niczego nie zazdroszczę. Nie widzę tu naprawdę ani
nic fajnego ani zabawnego. Trywializujesz poważny problem jaki mają ci
ludzie, często prowadzący do krytycznych zaburzeń psychicznych na tym tle i
częstych samobójstw. Dla zabawy takich operacji nikt nie robi.

3. Data: 2015-07-17 18:32:49

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol
Penetrator <r...@g...com> wrote:
> [...]

ludzie, często prowadzący do krytycznych zaburzeń psychicznych na tym tle i
częstych samobójstw. Dla zabawy takich operacji nikt nie robi.

Czy ty celowo piszesz aby się satysfakcjonować czyimś cierpieniem, bo ja niczego nie
trywializuje, a cieszy mnie postęp medycyny w tej dziedzinie, bo naprawdę niedługo
ciało nie będzie żadną przeszkodą, nie podoba się to przeszczepimy mózg tak więc
stoimy przed ludzkością niesamowitą, gdzie będzie zamiast w szafie ubrania wisiały
płcie jakie dzisiaj założymy i to pokazują już powoli te operacje.

4. Data: 2015-07-17 18:43:55

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Penetrator <r...@g...com> wrote:
> [...]
> przeszczepimy mózg tak więc stoimy przed ludzkością niesamowitą, gdzie
> będzie zamiast w szafie ubrania wisiały płcie jakie dzisiaj założymy i to

Mysle ze te operacje pokazuja żałosne (moim zdaniem) próby wyprostowania
choć troszkę poważnych skrzywień jakimi natura obdarza niektórych z nas tu
na tej Planecie.

Twoja fantazja natomiast ucieka w jakieś karykaturalne obszary i w zupełnie
nieuzasadniony sposób sugeruje że normalny człowiek chciałby sobie zmienić
płeć z frywolnych powodów, jak kolor spodni w szafie. Nie wiem skąd to
bierzesz.

5. Data: 2015-07-17 19:44:03

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol
Penetrator <r...@g...com> wrote:
> [...]

nieuzasadniony sposób sugeruje że normalny człowiek chciałby sobie zmienić
płeć z frywolnych powodów, jak kolor spodni w szafie. Nie wiem skąd to

Ja bym tak chciał, sobie tydzień pobyć kobietom, znudziłbym się facetami, znowu
facetem. To ciekawe bo facet patrzy pod kątem faceta, a tak by obszar rzeczywistości
się poszerzył i pod innym kątem by można. Nowy feminizm by powstał, czyli terapia dla
autorytarnych ludzi....ciało kobiety i do kuchni a pijany wsiór jak przyjdzie to
zgwałci i wtenczas się przekonałby taki zbok, że niczym nie trzeba zboka prowokować,
że to usprawiedliwienia zboków, przenoszenie winny, agresywny mechanizm obronnych.

6. Data: 2015-07-17 20:54:30

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Penetrator <r...@g...com> wrote:
> chciał, sobie tydzień pobyć kobietom, znudziłbym się facetami, znowu facetem.

Acha... A zdajesz sobie sprawę, że takie operacje nie zmieniają Cie z
kobiety w mężczyznę, ani odwrotnie, a jedynie próbują troszkę dopasować
Twój *zewnętrzny wygląd* do tego co czujesz wewnątrz?

> To ciekawe bo facet patrzy pod kątem faceta, a tak by obszar
> rzeczywistości się poszerzył i pod innym kątem by można.

Mylisz się. Nie wystarczy zrobic takiej operacji aby czuć się kobietą.

> [...]
> usprawiedliwienia zboków, przenoszenie winny, agresywny mechanizm obronnych.

Widzę że jesteś silnie monotematyczny...

7. Data: 2015-07-17 22:01:28

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol
Penetrator <r...@g...com> wrote:
> [...]

> usprawiedliwienia zboków, przenoszenie winny, agresywny mechanizm obronnych.

Widzę że jesteś silnie monotematyczny...

Teraz ja nie rozumiem, bo mamy wypowiedz jakbyś zmienił płeć i coś ci posuli, tak
autorytatywnie za kogoś się wypowidasz .

8. Data: 2015-07-17 22:31:34

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Penetrator <r...@g...com> wrote:
> [...]
>

> Teraz ja nie rozumiem, bo mamy wypowiedz jakbyś zmienił płeć i coś ci
> posuli, tak autorytatywnie za kogoś się wypowidasz .

Ciągle po swojemu wyciągasz wnioski wytrzepane z rękawa.

9. Data: 2015-07-23 23:51:25

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

https://pbs.twimg.com/media/CKmnyC1UcAAOSAd.jpg

--
Smart questions to stupid answers

Wielokrotnie zgwałcił niemowlę. Jest błyskawiczny wyrok
Podrzucone przez kuzynkę...
Oj dzieje się dzieje.
Re: [OT] maszyna
Re: [OT] maszyna