Re:Rosija

Date: Tue, 21 Jul 2015 12:03:49 +0200 (CEST)
From: XL <i...@g...pl>
Subject: Re:Rosija
Newsgroups: pl.sci.psychologia

Penetrator <r...@g...com> Wrote in message:
> To się porobiło, jak ktoś słucha tok-fm to o 21h, niedziela, jest program LGBT i
dzisiaj był Misza. Uciekł z Rosji i opowiada jak tam coraz gorzej jest.
> Oczywiście szukałem podobieństw i znalazłem . Nie jest dziwne że polskie
samoobrony i chłopki popierają Putina, bo to jest taka sama mentalność jak w Rosji
obecnie, dyktatura, wchodzenie ludziom z buciorami w życie, co non stop widzimy u nas
u Czarnego Putina popieranego przez wiochę. Kościół polski i Putin to jak Kaczyńscy
ciężko rozpoznać który jest który.
> Misza opowiada że już było lepiej, ale nastąpił taki zwrot od wolności w Rosji że
homofobia, ksenofobia, lęk przed tym innym, inaczej funkcjonującym, tak nasilił że w
Rosji mamy wręcz faszyzm, stach przed zachodnią wolnością tak wielki że jak dwaj geje
żyją w centum moskwy to ludzie żyć im nie pozwolą. U nas w mieście dla Miszy jest
cudownie bo panuje taka indywidualizacja że ludzie raczej nie mieszają się komuś w
życie i to przyjazna indywidualizacja, bo jak ktoś wie to i tak się nie wtrąca.
> Na prowincji w polsce jest podobnie jak w Rosji gdzie jeden przez drugiego go
odpowiednio sztorcuje do nachalnej propagandy, gdzie jeden przez drugiego boi się być
inny, bo co tamci powiedzą. To wywołało taką frustracje że i zatakowano Ukrainę bo
zapachniała tą wolnością, równością, braterstwem zachodnim, tym innym, który żyje
indywidualnie a nie pod dyktando.
> Kościół prawosławny jest jeszcze bardziej hermetyczny niż polski i z Putinem ręka
w Rękę. Niesamowita nienawiść wzajemna jeśli ktoś odstaje, tak złapanemu
społeczeństwu za pysk wszystko da się wmówić, by ten z dnia na dzień zmienił zdanie i
stał się zacietrzewionym fanatykiem takim jak u nas Rydzykowcy. Różnica jest taka że
cała niemal Rosja jest tak straszna jak u nas tylko wiocha, pełna nienawiści i z
buciorami do życia z czarnym Putinem na czele, aż do agresji na obcy kraj.

Bełkot.
Nie bądź gołosłowny - przyjmij Miszę do siebie, bądź tym dobrym
przykładem :->
--
XL

----Android NewsGroup Reader----