Rosija

11. Data: 2015-07-21 19:22:21

Temat: Re: Rosija
Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron

news:mojc9i$e99$1@dont-email.me...
- pokaż cytowany tekst -
Nie wiem, czy tak jest w NY- czy to tylko pedalska propaganda. W Polsce tego
typu zachowania raczej by były (póki co) niemozliwe. Ot, może rzeczywiście
jakiś kompletny żul chcący sie popisać przed kumplami- by go zaczepił.
Co innego homopropaganda: publiczne obłapianie sie, zakaz nazywania takich
zachowań po imieniu, etc. To w Polsce- póki co- spotyka się z odporem. Choć-
niestety- dość słabym..

https://m.youtube.com/watch?v=F3rj9C-Pa9U

Niemieccy homoseksualiści padali ofiarą nazistów w III Rzeszy. Naziści uznawali
homoseksualistów za "antyspołecznych pasożytów", stanowiących zagrożenie na drodze
prawidłowego rozwoju rasy aryjskiej. W latach 1933-1945 ponad 100 tys. ludzi zostało
aresztowanych pod zarzutem zakazanego prawnie homoseksualizmu. Z tego około 50 tys.
zostało uznanych oficjalnie za homoseksualistów i skazanych na kary więzienia, a
bliżej nieokreślona liczba umieszczona w zakładach psychiatrycznych. Od 5 do 15 tys.
zostało osadzonych w obozach koncentracyjnych ; według Rüdigera Lautmanna
śmiertelność w tej grupie wyniosła około 60%.

Związek Radziecki
Za rządów Stalina jednak homoseksualizm stał się tematem tabu. Homoseksualistów
zmuszano do małżeństwa jeśli chcieli zająć wysokie stanowisko w rządzie lub partii. W
1933 Stalin zatwierdził nowy kodeks karny przewidujący karę 5 lat ciężkich robót za
seks z osobą tej samej płci. Kontakty homoseksualne uznawano za przestępstwo przeciw
państwu tej samej rangi co szpiegostwo. Po "odwilży" w 1956 roku, w ramach
psychiatrii represyjnej, gejów i lesbijki umieszczano w zakładach zamkniętych, gdzie
często byli poddawani terapiom z użyciem elektrowstrząsów i środków psychotropowych.

Nie ukryjesz czym jesteś

12. Data: 2015-07-21 20:45:40

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem, czy tak jest w NY- czy to tylko pedalska propaganda. W Polsce
> tego typu zachowania raczej by były (póki co) niemozliwe.

Obawiam się, że mogłoby być tak samo.
W Polsce jest niestety powszechne chamstwo i ludzie sa dla siebie
niegrzeczni i nietolerancyjni nawet gdziś w autobusie... bez wyraznego
powodu jak bycie innym.

> Ot, może rzeczywiście jakiś kompletny żul chcący sie popisać przed
> kumplami- by go zaczepił.

Trzebaby zrobic eksperyment z ukryta kamerą, przekonalibysmy sie...

> Co innego homopropaganda: publiczne obłapianie sie, zakaz nazywania
> takich zachowań po imieniu, etc. To w Polsce- póki co- spotyka się z
> odporem. Choć- niestety- dość słabym.

Czy publiczne obłapywanie się i pocałunki gdzies "przy ludziach" w parku
czy autobusie przez parę heteroseksualną analogicznie odbierasz jako
heteropropagandę?

13. Data: 2015-07-21 21:31:36

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Penetrator napisał:

> Problem jest taki że miasta są demokratyczne, wogóle z miasta wywodzi się
demokracja, gdzie robisz co chcesz dopuki kogoś nie krzywdzisz i innym nic do tego.
Za to wsie są przemocowe, dyktatorskie, stadność gdzie dzieci wychowuje się
przemocowo, masz być jak rodzice, co odbiera dziecku osobowość i tym samym inny
będzie prowokował to co wyparte. Oni boją się siebie bo mieli naśladować przemocowe
stado plemienne i ten podział w polsce jest tak jaskrawy że masz dwa światy.

Widać że na wsi nigdy nie mieszkałeś. Tak, na wsi jest inaczej,
ludzie są zżyci ze sobą, tak jest łatwiej. Są też lepiej zorganizowani.

Jak to jeden z kolegów napisał, na wsi wiedzą że z pierdolenia
się dwóch psów, szczeniaków nie będzie, bo widzisz -
na wsi ludzie żyli z roli a nie ze sprzedaży puszek z gównem jako
dzieło, od rolnika nikt takiej puszki nie kupi, chyba że
minimum przyczepkę obornika, wtedy tak:)
http://www.pieromanzoni.org/IMAGES/Index/pieromanzon
i-a.jpg

14. Data: 2015-07-21 21:58:40

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

s...@g...com
> [...]

dzieło, od rolnika nikt takiej puszki nie kupi, chyba że
minimum przyczepkę obornika, wtedy tak:)

Dlatego wieś jest chora bo to naturalne że psy są homoseksualne, jak i ponad 1500
gatunków zwierząt uprawia seks homo, te wyżej postawione, świadome gatunki,
potrzebują różnorodności aby przetrwać. Tym samym taka chora wiocha, razem
zjednoczonych analfabetów patologicznych non stop atakuje to co normalne.

15. Data: 2015-07-22 17:05:52

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Obawiam się, że mogłoby być tak samo.
> W Polsce jest niestety powszechne chamstwo i ludzie sa dla siebie
> niegrzeczni i nietolerancyjni nawet gdziś w autobusie... bez wyraznego
> powodu jak bycie innym.
Nie potwierdzam. Nie mówię, że jest super- ale bez przesady. Wątpię, czy
idący po prostu spokojnie odmieniec byłby zaczepiany. Może i tak- raczej to
byłaby rzadkość. Tu widać, jakby to było normą. Choć mam watpliwości, czy to
nie jeden z wielu filmików propagandowych. Albo (inne wytłumaczenie)- jeśli
to prawda- to znaczy, że ludzie zaczynają odreagowywać ten AIDS
intelektualny, marksizm kulturowy- jakim jest polityczna poprawność
nakazująca wielbić odmieńców.

> [...]
>
> Czy publiczne obłapywanie się i pocałunki gdzies "przy ludziach" w parku
> czy autobusie przez parę heteroseksualną analogicznie odbierasz jako

Pszemolu- trudno z Tobą dyskutować- skoro stosujesz takie tanie tricki.
Równie dobrze moglibysmy rozmawiać o tym, czy to jest ok, jak np ktoś głodny
zaczyna nagle wcinać kanapki na...np zebraniu zarządu jakiejś poważnej
instytucji. To własciwie- nie wypada. Niejeden będzie natomiast to
usprawiedliwiał. To tak, jak osoby heteroseksualne demonstrujące swe emocje
w miejscach publicznych. Jednemu się nie spodoba, dla drugiego to nic nie
szkodzi- w sumie mieści się w jakiejś normie.
Teraz wyobraź sobie, że ktoś na takim poważnym zebraniu wyciąga słoik z
odchodami- i zaczyna je wcinać! To tak, jak demonstracja swych emocji przez
zboczeńców. Niby coś podobnego- a jednak całkiem różne, prawda? I całkiem
różne wywoła reperkusje.

--

Chiron

16. Data: 2015-07-22 17:27:35

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

To tak, jak demonstracja swych emocji przez
zboczeńców. Niby coś podobnego- a jednak całkiem różne, prawda? I całkiem
różne wywoła reperkusje.

Jedyną grupą zboczeńców w Polsce jest kościół katolicki i co chwila wybuchają afery
takie strasznego sprośnego gwałcenia że cały świat się oburza, ale taka jest różnica
między normalnym społeczeństwem a patologią, patologia kocha zbrodniczych dewiantów .

17. Data: 2015-07-22 18:41:06

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <c...@o...eu> wrote:

> [...]
> odchodami- i zaczyna je wcinać! To tak, jak demonstracja swych emocji
> przez zboczeńców. Niby coś podobnego- a jednak całkiem różne, prawda? I

Nie zgadzam sie, bo nie zauwazasz tu pewnej symetrii - oni nie zmuszaja
Ciebie abys sie patrzyl na nich. Oni sie zajmuja soba i Ty powinienes die
zajmowac soba.

Mam nadzieje ze tak samo jak widzisz calujaca sie pare hetero nie staniesz
i nie bedziesz sie w nich wpatrywal z cieknaca dlina...

Tolerancja polega wlasnie na tym, aby dac zyc innym ktorzy Ciebie w zaden
sposob nie atakuja.

A mam nadzieje, ze widok dwu facetow trzymajacych sie za rece na ulicy nie
odbierasz jsko atak na swoja osobe?

Moge zrozumiec ze jestes nieprzyzwyczajony do takiego widoku, ja tez nie
jestem i stad moja reakcja w Seattle, ale faktycznie mi to nie przeszkadza
ze sie za rece trzymahja, i Tobie tez to nie moze przeszkadzac. A jesli
przeszkadza, to zastanow sie flaczego Tobie to przeszkadza...

18. Data: 2015-07-22 22:45:05

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ze sie za rece trzymahja, i Tobie tez to nie moze przeszkadzac. A jesli
> przeszkadza, to zastanow sie flaczego Tobie to przeszkadza...

http://www.standard.co.uk/news/drag-queens-banned-fr
om-pride-event-because-they-may-offend-transgender-p
eople-10403198.html
http://parezja.pl/usa-lesbijki-zniszczyly-cukiernie-
bo-odmowiono-im-zrobienia-tortu/

problemem jest to, że zboczeńców nakazuje się traktować już nawet nie jako
normalnych ludzi- tylko jako kogoś lepszego. Dziwisz się, że w USA- po tylu
latach agresywnej homopropagandy- ludzie odreagowują?
Naprawdę nie dziwi Cię to- Ciebie, który zamiast w Boga wierzysz w Naukę i
Żelazną Logikę- że to, że homoseksualiści już nie są zboczeńcami, nie są
więc ludźmi chorymi- ustalono_na_drodze_głosowania? Wyobrażasz sobie, żeby
np fizycy głosowali, czy zasada zachowania pędu jest słuszna i np przyjęli,
ze nie- bo_tak_uznała_większość?

--

Chiron

19. Data: 2015-07-22 22:50:50

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron

[...]

A piszesz o tych zboczeńcach co ich sądy w USA ganiają i bankrutują za strasznego
gwałty , bo jak widzimy to jedyni zboczeńcy których się gania jak na zboka
przystało.?

20. Data: 2015-07-23 15:04:10

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Penetrator napisał:

> Jedyną grupą zboczeńców w Polsce jest kościół katolicki i co chwila wybuchają afery

Ano, pacz ilu pedofilów:
https://www.youtube.com/watch?v=1RDv8_iaXWE

Telefon wykryje depresję
humanizm?
Włączyć tok fm
Transpłuciowość
Wielokrotnie zgwałcił niemowlę. Jest błyskawiczny wyrok