Rosija

21. Data: 2015-07-23 18:15:35

Temat: Re: Rosija
Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

s...@g...com
użytkownik Penetrator napisał:

> Jedyną grupą zboczeńców w Polsce jest kościół katolicki i co chwila wybuchają afery

Ano, pacz ilu pedofilów:
https://www.youtube.com/watch?v=1RDv8_iaXWE

Oczywiście, my gwałcimy inni winni, my kradniemy inni winni. Dlatego jedyna
resocjalizacja takiego zezowatego zeza to okulista stosują pałę na ryj. Nagle wzrok
powraca u obłudnego buractwa natychmiast robi się nie koślawy.

22. Data: 2015-07-23 20:45:32

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Penetrator napisał:

> Oczywiście, my gwałcimy inni winni

Masz, podsune ci pod gębe tak blisko jak tylko się da:
https://www.youtube.com/watch?v=bII5kxbX-5U

Kalisz: Powiem ci jeszcze więcej i to chłopaki zobowiązuje was do tajemnicy.
Całkowitej i do grobu, że jak Nosek się po naszej wizycie w Ukrainie, na Ukrainie, w
Jałcie ze mną spotkał, to on ma dowody na korupcję dużo wyżej.
Kwaśniewski: Czyli?
Kalisz: Siemoniak co najmniej. I bardzo duże podejrzenia jeszcze wyżej. (...) Nie
mówmy o tym. To są na razie poszlaki. Rozumiesz. On mi je przedstawił, pokazał,. I
one są, rozumiesz. Także tu jest gra na najwyższym szczeblu.

Czytaj oryginalny artykuł na: http://www.stefczyk.info/wiadomosci/polska/kalisz-z-
kwasniewskim-na-kolejnych-tasmach,14233591792#ixzz3g
k30P1xZ

23. Data: 2015-07-23 21:31:03

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <c...@o...eu> wrote:

> http://www.standard.co.uk/news/drag-queens-banned-fr
om-pride-event-because-they-may-offend-transgender-p
eople-10403198.html

Czytam i nie moge sie doczytac czego ilustracja jest ten link?

> http://parezja.pl/usa-lesbijki-zniszczyly-cukiernie-
bo-odmowiono-im-zrobienia-tortu/

I znowu - co mialo to ilustrowac?

I w ogole, dlaczego cukiernik ma problem kto kupuje u niego tort weselny??

> problemem jest to, że zboczeńców nakazuje się traktować już nawet nie
> jako normalnych ludzi- tylko jako kogoś lepszego.

Po czym to osadzasz ze lepszego?
Chodzi tylko i wylacznie o *jednakowe* prawa.

> Dziwisz się, że w USA- po tylu latach agresywnej homopropagandy- ludzie
odreagowują?
> Naprawdę nie dziwi Cię to- Ciebie, który zamiast w Boga wierzysz w Naukę
> i Żelazną Logikę- że to, że homoseksualiści już nie są zboczeńcami, nie
> są więc ludźmi chorymi- ustalono_na_drodze_głosowania? Wyobrażasz sobie,
> żeby np fizycy głosowali, czy zasada zachowania pędu jest słuszna i np
> przyjęli, ze nie- bo_tak_uznała_większość?

Gdybys zadał sobie trud i doczytał jak się w medycynie definiuje chorobę to
być może zrozumiesz dlaczego homoseksualizm uznany został że nie jest
chorobą.

24. Data: 2015-07-23 23:02:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 23 Jul 2015 11:45:32 -0700 (PDT), s...@g...com
napisał(a):

> [...]
>
> Czytaj oryginalny artykuł na: http://www.stefczyk.info/wiadomosci/polska/kalisz-z-
kwasniewskim-na-kolejnych-tasmach,14233591792#ixzz3g

O Ukraińcu Siemoniaku już dawno pisalam...
--
XL
"W Europie narasta arogancja Żydów, a nie antysemityzm" - Stanisław

25. Data: 2015-07-23 23:04:09

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.07.2015 o 23:02, Ikselka pisze:

> [...]
kwasniewskim-na-kolejnych-tasmach,14233591792#ixzz3g
k30P1xZ

> O Ukraińcu Siemoniaku już dawno pisalam...

i znowu sobie zadajesz pytanie - po co?

--
gazebo

26. Data: 2015-07-24 04:11:57

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

s...@g...com
> [...]

Czytaj oryginalny artykuł na: http://www.stefczyk.info/wiadomosci/polska/kalisz-z-
kwasniewskim-na-kolejnych-tasmach,14233591792#ixzz3g

A dlaczego nie wklejasz pisowców skazanych za korupcje, bo to już wyroki ma, a mi tu
jakieś przez pis podsłuchy podkładasz i mam się dziwić że facet bluźni? Dlaczego nie
interesuje ciebie sprawa Dudy i dziwnych umorzeń w rodzinie Kaczyński?
Dlatego pierdolcu bo każdy antysemita to złodziej, który obłudny cyrk odstawia że gdy
kradnie to on może bo zawsze winni inni.

Telefon wykryje depresję
humanizm?
Włączyć tok fm
Transpłuciowość
Wielokrotnie zgwałcił niemowlę. Jest błyskawiczny wyrok