Kardiologia -leki

1. Data: 2003-07-07 11:10:00

Temat: Kardiologia -leki
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie dotyczące czy ktoś mógłby napisać jakie leki stosować przy niskim
ciśnieniu 101/62 a jakich się wystrzegać? I raczej napewno posiadając przy tym
dusznicę bolesną.

2. Data: 2003-07-07 11:16:53

Temat: Re: Kardiologia -leki
Od: "Tomasz M." <t...@d...pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Polecam wizytę u lekarza rodzinnego lub kardiologa. W takim przypadku mam
nadzieję, że nikt Ci tego nie poradzi. Przedawkowanie w/w leków może być
straszne w skutkach, a lekarz dokładnie wyjaśni i zdiagnozuje czy to
"raczej" czy "napewno" jest dusznica. Poza tym samo ciśnienie 100/60 nie
jest aż takie złe - na drugi raz potrzeba więcej szczegółów: wiek pacjenta,
płeć, waga, itp...

--
Pozdrawiam.

Tomasz M.
#GG: 921910
http://strony.wp.pl/wp/tomaszmilewski/

3. Data: 2003-07-07 19:34:00

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Leki moga byc rozmaite, więc niech to najlepiej zrobi kompetenty lekarz,
ktory dokladnie zbada potrzebujacego...

Użytkownik <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7...@n...onet.pl...

4. Data: 2003-07-08 05:58:21

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ciśnieniu 101/62 a jakich się wystrzegać? I raczej napewno posiadając przy

Tu chodzi o moją żonę której na pewno nie zaciągnę do lekarza, chyba że będzie
już się skręcała chociaż na razie ma silne bóle w klatce utrzymujące się nawet
kilka dni (jak to określa taki ucisk że nie można dobrze powietrza złapać -
następnie mówi że ma odrętwiałą całą lewą stronę), aczkolwiek to jescze nie
tylko to często zdarza się jej mieć chwilowe bóle 2-3 min.(ukłucia) w klatce.
Przedtem to nawet ja budziłem się w nocy bo jęczała z bólu. Wiem że jesto to
najprawdopodobniej dusznica bolesna - tak to określił lekarz kardiolog. Żona ma
26 lat, nie pali, wzrost 170 cm, 55kg wagi.

5. Data: 2003-07-08 06:34:43

Od: "Tomasz M." <t...@d...pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziwny z Ciebie człowiek - Twoja żona jęczy z bólu, ma tak niepokojące Cię
objawy a Ty piszesz, że do lekarza Jej nie zaciągniesz i oczekujesz porady
na grupie dyskusyjnej. Na Twoim miejscu wziąłbym Ją do samochodu, zawiózł na
siłe do lekarza; w ostatecznosci zawsze to lekarz może przyjść do
pacjenta...

6. Data: 2003-07-08 07:14:24

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na grupie dyskusyjnej. Na Twoim miejscu wziąłbym Ją do samochodu, zawiózł na
> siłe do lekarza; w ostatecznosci zawsze to lekarz może przyjść do

Niestety nie znasz mojej żony, aczkolwiek ostatnio mówiła że może trzeba będzie
wezwać karetkę jak tak dalej będzie się ból utrzymywał.

7. Data: 2003-07-08 18:54:53

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

No wiesz, jak zona ma 2,30 wzrostu...
A tak na marginesie - jak juz ja zaciagnie do lekarza, to niech lekarz
spradzi jej tarczyce...

Użytkownik Tomasz M. <t...@d...pg.gda.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bedom0$q97$...@k...task.gda.pl...

8. Data: 2003-07-10 14:09:30

Od: "Marek" <M...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
| Przedtem to nawet ja budziłem się w nocy bo jęczała z bólu. Wiem że jesto
| najprawdopodobniej dusznica bolesna - tak to określił lekarz kardiolog.
?????????????
Żona ma
| 26 lat, nie pali, wzrost 170 cm, 55kg wagi.

Witam

Wywiad niecharakterystyczny dla choroby wieńcowej.!!!(poza tym jeśli ból
wieńcowy trwałby ponad półgodziny to byłby to w 99,99999% zawal mięśnia
sercowego a wtedy stan ogólny napewno byłby ciężki).
Polecam rtg kręgosłupa szyjnego!!!!!!,żeber, rtg klatki
piersiowej,obserwację skóry czy nie pojawiają się wykwity(zoster) i wizytę u
swojego lekarza przede wszystkim
Marek

Otwarxcie apteki
Przekret na egzaminie na farmacje w Warszawie?
srodek na przeczyszczenie
marihuana kompletnie nieszkodliwa - potwierdzone naukowo!
penetandan sodu?