Otwarxcie apteki

1. Data: 2003-07-07 08:51:52

Temat: Otwarxcie apteki
Od: " jochasia" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś kto nie jest farmaceutą może otworzyć aptekę? zatrudniając
oczywiście specjalistę. Wiwm że coś się kiedyś miało zmienić - ale nie wiem
na czym ostatecznie się skończyło

2. Data: 2003-07-07 10:10:45

Temat: Re: Otwarxcie apteki
Od: "APZW" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

na niczym

Aptekę może otworzyć każdy z wyjątkiem lekarza medycyny czynnie
uprawiającego zawód (jeżeli zawiesi prawo wykonywania zawodu to może mieć
aptekę)

--
Z Poważaniem

Wojciech Olender
Apteka "Pod Złotym Wężem" Opole ul. Ozimska 53
mailto:a...@p...pl

http://www.gazeta.pl/usenet/

3. Data: 2003-07-07 21:53:56

Od: "Adam" <a...@...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W ostatnim odcinku zobaczylismy:bebhun$9tk$...@a...news.tpi.pl,
APZW <a...@p...pl> ktory/a napisal/a:
| na niczym
|
| Aptekę może otworzyć każdy z wyjątkiem lekarza medycyny czynnie
| uprawiającego zawód (jeżeli zawiesi prawo wykonywania zawodu to może
| mieć aptekę)

no to to juz jest jawna dyyskryminacja..
moze ktos powiedziec dlaczego akurat lekarz nie moze otworzyc apteki, a
kucharz z knajpy na rogu może??

--
'ja wiem, że nadzieja jest matką głupich.
ale wolę być glupim z nadzieją,
niż bez nadziei niemądrym.
człowiek się jakoś spokojniej czuje...'
<c> by 'Dudek' Dziewoński
-
Pozdrowienia
Adam

4. Data: 2003-07-08 14:47:13

Od: "bartosz koszowski" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no to to juz jest jawna dyyskryminacja..
> moze ktos powiedziec dlaczego akurat lekarz nie moze otworzyc apteki, a
> kucharz z knajpy na rogu może??

Pomyś chwilę logicznie, to odpowiedź sama Ci się nasunie...

pozdrawiam

bartosz koszowski (barteess)

5. Data: 2003-07-09 08:30:12

Od: " Corcoran" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

bartosz koszowski <b...@o...pl> napisał(a):

> Pomyś chwilę logicznie, to odpowiedź sama Ci się nasunie...

Tak sie zastanawiam nad innym problemem...
Czy lekarz czynnie uprawiajacy zawod moze otworzyc zaklad pogrzebowy?

Corcoran

6. Data: 2003-07-09 10:47:15

Od: "Adam" <a...@p...spam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:beelca$k44$...@a...news.tpi.pl,
bartosz koszowski <b...@o...pl> wystukał:

> Pomyś chwilę logicznie, to odpowiedź sama Ci się nasunie...

mysle logicznie i odpowiedz jakos nie nadchodzi. rownie dobrze lekarz nie
powinien otwierac w takim razie sklepu zaopatrzenia medycznego, jadalni, jak
juz kolega ponizej wspomnial - zakladu pogrzebowego czy szwalni.
czy to moze wg ciebie ma zwiazek z tym ze moze latwo fałszowac recepty?? a
moze z tym ze bedzie wszystkich kierowal do 'swojej' apteki? przeciez takie
praktyki niestety istnieja, i nie trzeba do tego wlasciciela lekarza. a
przepraszam, czy zona lekarza moze byc wlascicielem? (zakladajac ze sama nie
jest lekarzem)?? jesli moze, to taki przepis mozna o kant dupy potluc...

--
Pozdrowienia

Adam GG# 402495

Registered wXPHome user :)

7. Data: 2003-07-09 10:58:00

Od: A...@s...ca (Aleksander) szukaj wiadomości tego autora

Nasz ustawodawca w swojej niezmierzonej madrosci tak nakazal i jest to obowiazujace
prawo.
Cos w tym jest bo prawie na calym swiecie lekarze nie moga miec aptek....

Milego dnia, wieczoru, weekendu
Aleksander
----------------
Canadian Vitamins without allergens www.vitacomplete.com

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.sci.farmacja

8. Data: 2003-07-09 11:17:01

Od: "Adam" <a...@p...spam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomosci:086d01c34608$d3f0eb50$56b85c41@ati1000osj
ngyn,
Aleksander <A...@s...ca> wystukal:

> Nasz ustawodawca w swojej niezmierzonej madrosci tak nakazal i jest
> to obowiazujace prawo. Cos w tym jest bo prawie na calym swiecie
> lekarze nie moga miec aptek....

widac na calym swiecie ustawodawca z góry zalozyl, ze lekarz bedzie
falszowal recepty i dazyl do maksymalnego zysku swojego 'przedsiebiorstwa'
dloga oszustwa, kretactwa i falszu. swietnych mamy ustawodawcow ;) tylko jak
juz poszli ta droga, to moze powini zakazac od razu zakladania apteki zonie
i najblizszej rodzinie...

--
Pozdrowienia

Adam GG# 402495

Registered wXPHome user :)

9. Data: 2003-07-09 11:27:09

Od: A...@s...ca (Aleksander) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
juz poszli ta droga, to moze powini zakazac od razu zakladania apteki zonie

Widac jak kilka miliardow ludzi na swiecie ma takie przepisy to jest watpliwe zeby
byly
one z ksiezyca wziete? :-)

10. Data: 2003-07-09 12:19:38

Od: "Adam" <a...@p...spam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomosci:08d501c3460c$e63b6570$56b85c41@ati1000osj
ngyn,
Aleksander <A...@s...ca> wystukal:
> [...]
>
> Widac jak kilka miliardow ludzi na swiecie ma takie przepisy to jest
> watpliwe zeby byly one z ksiezyca wziete? :-)

no tak, od razu mi sie przypominalo haslo z murów:
Ludzie !! jedzcie gówno!! miliardy much nie moga sie mylic !!!!

;))

--
Pozdrowienia

Adam GG# 402495

Registered wXPHome user :)

Przekret na egzaminie na farmacje w Warszawie?
srodek na przeczyszczenie
marihuana kompletnie nieszkodliwa - potwierdzone naukowo!
penetandan sodu?
NICI CHIRURGICZNE FIRMY DAVIS&GECK(ANGLIA) sprzedam