Kasztan jadalny

następny post »
Data: 2011-01-30 13:38:54
Temat: Kasztan jadalny
Od: GKa <Bezmaila>

Do tej pory myślałem że to nie może rosnąć u nas aż do czasu kiedy
siostrzenice przyniosły gdzieś z drugiego końca wsi całą reklamówkę
kasztanów jadalnych. Troche zjadłem, średnio smaczne, kilka włożyłem do
pojemnika z ziemią i do lodówki. Zaczęły wypuszczać korzenie więc
wylądowały w doniczkach na parapecie. Po ilu latach mogę spodziewać się
owoców? Będzie coś z nich czy może kupić drzewko w jakiejś szkółce?
Zawsze to fajniej wyhodować coś od nasionka niż kupić gotowe.