Katar, basen, chlor?

1. Data: 2003-02-12 06:46:10

Temat: Katar, basen, chlor?
Od: "eurecus.com" <i...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Dzień dobry!

Lubię pływać, ale zawsze po basenie mam całą noc z głowy, bo dręczy mnie
bardzo wielki katar. Dosłownie się leje z nosa cały czas. Podejrzewam, że to
od chloru z basenu, bo gdy pływam latem np. w rzece to nie mam takiego
czegoś.

Pytanie: Czy istnieją jakieś krople, lub maści, lub inne sposoby które
możnaby zastosować przed lub po aby uniknąć tej uciążliwości?

--
pzdr Grzegorz

2. Data: 2003-02-12 16:06:42

Temat: Re: Katar, basen, chlor?
Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eurecus.com" <i...@e...com> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Pytanie: Czy istnieją jakieś krople, lub maści, lub inne sposoby które
> możnaby zastosować przed lub po aby uniknąć tej uciążliwości?

oj, widzi mi sie, ze ty jestes uczulony na chlor. sproboj przejsc sie na
ozonowany basen i zobacz, czy dolegliwosci ustapily - ozonowane sa podobno
wszystki nowowybudowane baseny.

3. Data: 2003-02-12 16:39:05

Temat: Odp: Katar, basen, chlor?
Od: "eurecus.com" <i...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

> oj, widzi mi sie, ze ty jestes uczulony na chlor. sproboj przejsc sie na
> ozonowany basen i zobacz, czy dolegliwosci ustapily - ozonowane sa podobno
> wszystki nowowybudowane baseny.

:-(( Niestety, to nie wchodzi w rachubę w moim mieście, bo jest w nim tylko
jedna kryta pływalnia zbudowana kilkanaście lat temu. Owszem, przy okazji
sprawdzę się na jakimś nowym basenie w dużym mieście, ale póki co, czy jest
dla mnie jakaś szansa pływania w chlorowanym basenie? Dodatkowo po
półgodzinie pływania i nurkowania wokół świateł widzę tęczę.
Czy to uczulenie nie dotyczy wszystkich ludzi? Wyczytałem już, że chlor
działa szkodliwie na śluzówkę nosa i gardła i chyba spojówki oczu i w ogóle
jest trucizną.
Jednak pływanie ma tak wiele zalet, że nie chciałbym go sobie odmawiać.
Czy jest jakiś środek zaradczy? Wiem, że ten problem nie jest tak ważny jak
rak czy inne choroby, o które się ludzie pytają, ale może ktoś wie?

--
Pozdr Grzegorz

4. Data: 2003-02-12 19:56:38

Od: "Robert" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:b2dtak$lb$1@atlantis.news.tpi.pl, eurecus.com <i...@e...com>:

> Czy jest jakiś środek zaradczy? Wiem, że ten problem nie jest tak
> ważny jak rak czy inne choroby, o które się ludzie pytają, ale może
> ktoś wie?

antyhistaminy

--
Robert

Diclak
Potrzebny dermatolog!
sprawa kobieca
Kolka podczas biegu-dlaczego
badanie PRL - profil i odstawienie tabletek anty