Kawa Alfredo w Warszawie i Młynek do kawy.... mam nadzieję, ze ostatni raz na ten temat

1. Data: 2003-10-07 15:13:30

Temat: Kawa Alfredo w Warszawie i Młynek do kawy.... mam nadzieję, ze ostatni raz na ten temat
Od: "Magdalena" <m...@a...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak się złożyło, że skontaktował się ze mną Darboven w Warszawie. Dziękuję,
wszystkim ofiarującym przywóz kawy Alfredo z odległych części naszego
kraju. To było bardzo miłe z waszej strony i jeśli kiedyś będziecie
potrzebowali czegoś, co można np: kupić tylko w Warszawie, to chętnie
pomogę.

Otóż w/w kawę można kupić bez problemu u lokalnego przedstawiciela z jednym
tylko warunkiem. Otóż konieczna jest możliwość zakupu na fakturę, czyli
przydałaby się działalność gospodarcza. Wszystkim zainteresowanym służę nr.
telefonu do firmy lokalnej.

Pan Przedstawiciel Darboven opowiedział mi trochę o kawie, jaką mają w
swojej ofercie. Przekonał mnie do zakupu kawy ziarnistej jako produktu
najlepszego, w związku, z czym zaistniał kolejny problem. Nie mamy młynka do
kawy?!!!

Drodzy grupowicze, proszę o poradę, czy można kupić młynek "żarnowy" ( to
chyba się tak nazywa), w normalnej cenie, do użytku domowego?

Znalezione w internecie są w granicach 1000 PLN!!! Może ktoś z was używa
podobny młynek? Czy lepiej kupić młynek elektryczny czy ręczny?

Wszystkie opinie są mile widziane. Kawa będzie mielona z przeznaczeniem do
ekspresu ciśnieniowego.

Pozdrawiam

Magdalena

1. Data: 2003-10-07 15:49:47

Od: wiku <s...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena wrote:
> Czy lepiej kupić młynek elektryczny czy ręczny?

ponoc lepszy jest reczny - w elektrycznym kawa sie zbytnio nagrzewa i
traci na swej wartosci, do kupienia praktycznie w kazdym sklepie z kawa

wiku
--

http://www.breakbeat.pl/
MAY THE BREAKZ BE WITH YOU

1. Data: 2003-10-07 16:09:39

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

wiku napisal(a):

>ponoc lepszy jest reczny - w elektrycznym kawa sie zbytnio nagrzewa i
>traci na swej wartosci, do kupienia praktycznie w kazdym sklepie z kawa

To juz zaczyna zakrawac na zjawisko a la audiofila.....

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

1. Data: 2003-10-07 18:33:59

Od: "Tomek B." <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ponoc lepszy jest reczny - w elektrycznym kawa sie zbytnio nagrzewa i
> traci na swej wartosci, do kupienia praktycznie w kazdym sklepie z kawa

Faktycznie, w elektrycznym kawa sie nagrzewa, ale nie w elektrycznym
"zarnowym". Mozna z powodzeniem polecic oba rodzaje, ale tanszy bedzie
reczny. Jesli juz na taki padnie, to proponuje, taki ktory bedzie mial
zamykanie od gory pojemnika na kawe, bo z mojego codziennego doswiadczenia
wynika, ze kawa w czasie mielenia pryska na wszystkie strony. Moj mlynek
dostalem w prezencie, a kupiony byl w sklepie "Pozegananie z Afryka".
Pozdrawiam :-)
Tomek

1. Data: 2003-10-07 20:42:52

Od: "busek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdalena <m...@a...pw.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:blul6v$5ps$...@S...icm.edu.pl...
> [...]
> podobny młynek? Czy lepiej kupić młynek elektryczny czy ręczny?
>
> Wszystkie opinie są mile widziane. Kawa będzie mielona z przeznaczeniem do

Witam

Tylko młynek zarnowy, nie wiem czy ten za 100 pln sie nadaje, aczkolwiek
wiekszosc ekspresow sama mieli kawe w ilosci potrzebnej w danej chwili, ale
co do mlynka zarnowy jest lepszy , mozna sobie ustawic grubosc mielenia ,
kawa sie nie nagrzewa i nie traci aromatu i jeszcze pare takich

pozdrawiam busek

De volaville - jak
JAK WYRZUCANO MNIE "Z HUKIEM" Z NASZEJ KUCHNI cz.3
tort
Bigos/kapusta z grochem
Do wrocławian - gofry pod Arkadami na chandrę itp.