buraki

1. Data: 2003-10-07 16:50:28

Temat: buraki
Od: "Melania" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy buraki można mrozić, czy lepiej wkładać je w słoiki na zimę ( chodzi o
to aby były dobre do barszczyku i do obiadu). Pozdrawiam.

o...@o...pl

"W życiu nie da się wszystkiego osiągnąć, bo cóż by pozostało dla innych?"
R.K.

1. Data: 2003-10-08 07:15:00

Temat: Re: buraki
Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

=======
Moja mama zamraża ugotowane buraki. Potem zużywa je do sałatek przez
miesiąc, po czym gotuje następną porcję.

waldek
=======

1. Data: 2003-10-08 12:54:25

Od: "" <m...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> o...@o...pl
>
> "W życiu nie da się wszystkiego osiągnąć, bo cóż by pozostało dla innych?"

Witam! Buraczki do obiadu gotuję, ścieram na tarce i mrożę w pudełeczkach , do
barszczu zamroź surowe obrane i pokrojone/ gotowane nie puszczą soku/ , do
sałatek gotowane pokrojone. pzdr.

1. Data: 2003-10-08 19:54:42

Od: "dorka" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Melania wrote:
> Czy buraki można mrozić, czy lepiej wkładać je w słoiki na zimę (
> chodzi o to aby były dobre do barszczyku i do obiadu). Pozdrawiam.

A czemu chcesz mrozic? Dostepne sa przeciez przez caly rok i tanie, co
prawda nie tak soczyste, ale zawsze.
Zrob moze salatke z burakow, papryki i cebuli, zapasteryzuj, a zima, jak
znalazl.

Serdecznosci
Dorota

Kawa Alfredo w Warszawie i Młynek do kawy.... mam nadzieję, ze ostatni raz na ten temat
De volaville - jak
JAK WYRZUCANO MNIE "Z HUKIEM" Z NASZEJ KUCHNI cz.3
tort
Bigos/kapusta z grochem