JAK WYRZUCANO MNIE "Z HUKIEM" Z NASZEJ KUCHNI cz.3

1. Data: 2003-10-07 10:35:04

Temat: JAK WYRZUCANO MNIE "Z HUKIEM" Z NASZEJ KUCHNI cz.3
Od: "ninka" <m...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najpierw przypomnienie tego co już było:
1.
Od: "Magdalena Bassett" <m...@o...com>
Data: 2003/09/22 23:08:13
Prośba o dane osobowe w związku z podobno wyrażoną przeze mnie (???) prośbą o
zapisanie się do Nowej Kuchni
2.
Od: "Magdalena Bassett" <m...@o...com>
Data: 2003/09/23 13:39:05
Ponaglenie w sprawie przesłania danych osobowych

Oba listy zostały bez odpowiedzi z mej strony!

3.
Od: "nowakuchnia Moderator" <n...@y...com>
Data: 2003/09/27 14:41:51
Temat: Welcome to nowakuchnia
"Ktoś" mnie na siłę zapisuje do tej zdychającej z braku
zainteresowania "prywatnej grupy dyskusyjnej"
4.
Od: "Yahoo! Groups Notification" <n...@y...com>
Data: 2003/09/27 14:41:51
Temat: Request to join nowakuchnia approved

Hello,

The moderator of the nowakuchnia group has approved
your request for membership.

Ktoś (a ... młody Dębski) mi tu próbował wyjaśniać, że moderator to automat :-))
5.
Od: "Sławomir Marusiński" <m...@w...pl>
Data: 2003/09/28 17:04:31
Temat: [nowakuchnia] Re: Witam
Do: <n...@y...com>
--- In
n...@y...com

misica... wrote:
> Witam, mam jakies problemy z napisaniem do Was i nie wiem, czy to
dojdzie. Wkazdym razie pozdrawiam i ciesze sie, ze dolaczylam.
> ninka
No dobra, już ninki nie ma
Kyllyan

6.I TERAZ UWAGA, UWAGA!!
DOWIADUJĘ SIĘ, ŻE WYWALONO MNIE "Z HUKIEM"
Od: "Magdalena Bassett" <m...@o...com>
Data: 2003/09/29 5:04:10
Temat: twoj prymityw
Daj sobie spokoj z wysilaniem sie na bzdurne napady na moja osobe.
Zasmiecasz grupe i psujesz atmosfere. Z nowej kuchni wywalono cie z
hukiem. Najwidoczniej nie dociera do ciebie, ze twoje wypociny nie
sprawiaja na nikim wrazenia. Kolejne wcielenia twojej
trollowato-psychopatycznej osobowosci i tak nie maja zadnego wplywu
na nikogo, wiec daj sobie spokoj i zrezygnuj z pisania najlepiej
wogole, a na kuchnie w szczegole. A jesli juz musisz na mnie napadac,
to prosze bardzo, odpowiedz mi na ten list i wytlumacz, czemu ci tak
strasznie zalezy i tak sie strasznie silisz, zeby na mnie rzygac.
Magdalena Bassett
---
Komentarz:
Nikt na panią nie rzyga pani B. Tu jest kulturalna grupa, gdzie w kulturalny
sposób rozmawia się o potrawach, zachowaniu się przy stole. Nie jest w Polsce
przyjęte, że rzyga się na kogoś nawet jeżeli ten ktoś PRZEJADŁ się wszystkim i
nie potrafi zauważyć, że wszyscy przy stole czekają na moment, w którym się
pożegna. Bo istotnie wzbudza swoją osobą kwaśną fermentację w żołądkach tych co
mieli przykrość zasiąść z nim do jednego stołu. I to by było na tyle.
A co do huku... Są dźwięki, o których nie wypada nawet rozmawiać przy stole.
ninka

1. Data: 2003-10-07 12:05:45

Temat: a propos fermentacji
Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ninka" <m...@W...pl> napisał w wiadomości
[chlast]
> kwaśną fermentację
[chlast]

A propos fermentacji, to moja babcia w tym roku robi rewelacyjne wino, bo
pięęęęęknie się udały winogrona. Sucho, ciepło, słońce - wiadomo, jak było i
wyszły przepiękne. Dorodne, słodziutkie, mnóstwo ich. Juz dwie butle się
robią, trzecia też, a jeszcze będzie czwarta i jeszcze tych winogron
zostanie. Nie ma to jak babcine winko. Zawsze wychodzi fajne (chyba że jest
deszwowo i zimno, wtedy, wiadomo, wina wychodza gorsze), ale w tym roku to
już po prostu ambrozja. Zdarzyło mi się pić drogie, markowe wina, ale
przyznam, że żadne nie smakowało tak jak to babcine. Ot co.

Kruszyna

--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-10-07 12:22:37

Temat: Re: a propos fermentacji
Od: "Izabela Sowula" <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Zdarzyło mi się pić drogie, markowe wina, ale
> przyznam, że żadne nie smakowało tak jak to babcine. Ot co.
>
> Kruszyna
>
> --
> "Primum non stresere... "

Jednym z lepszych domowych win jakie probowalam bylo wino robione przez tate
mojej kolezanki.
Robi je on z wisni z wlasnego ogrodka i nigdy nie dodaje drozdzy, ciekawa
jestem czy ktos jeszcze produkuje wino w ten sposob.

Iza

1. Data: 2003-10-07 12:53:35

Temat: Re: JAK WYRZUCANO MNIE "Z HUKIEM" Z NASZEJ KUCHNI cz.3
Od: "ninka" <m...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "ninka" <m...@W...pl> napisał w wiadomości
> [chlast]
> [chlast]
>
> A propos fermentacji...

Zadziwiające jak rzyganie, o którym pisze peBe kojarzy Ci się z winem babcinej
roboty. I nie zmieniaj topiców, bo to sieciowe chuligaństwo.
ninka

1. Data: 2003-10-07 13:01:33

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

ninka wrote:
(...)

> z winem babcinej
> roboty.

Wino babcinej roboty kojarzy mi się z winem z dzikiej róży, na którą
właśnie jest sezon.
Najprostszy przepis na takie wino :

Proporcje:
1 kg owoców
1 kg cukru

Owoce umyć, wsypać do i butli, dosypać cukier. Zalać ostudzoną
przegotowaną wodą do 3/4 wysokości butli, dodać drożdże zwykłe
lub Madera i zostawić w temperaturze pokojowej, zatykając rurką
fermentacyjną.
Zamiast drożdży mozna dać garść rodzynek.

Krycha

1. Data: 2003-10-07 13:16:34

Temat: [OT] dzudzu sie meczy...
Od: "stefek dobrarada" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ninka" <m...@W...pl> napisał...

> roboty. I nie zmieniaj topiców, bo to sieciowe chuligaństwo.

dzudzu. hóliganie sieciowy nie fikaj bo spadniesz z wuska.

stefcio dobra rada.

1. Data: 2003-10-07 13:38:22

Temat: Macieju Dębski...Re: [OT] dzudzu sie meczy...
Od: "bluzmen" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "stefek dobrarada" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
> nie fikaj bo spadniesz z wuska.
>
> stefcio dobra rada.

Macieju Dębski, synu EuGeniusza Dębskiego z Wrocławia!
Nie naśmiewaj się z niepełnosprawnych na wózkach.
bluzmen

1. Data: 2003-10-07 13:51:41

Od: "ninka" <m...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zamiast drożdży mozna dać garść rodzynek.
>
> Krycha

garść rodzynek kojarzy mi się z garścią piachu, za którą można się sprzedać na
pustyni
ninka

1. Data: 2003-10-07 13:54:48

Temat: [OT] dzudzu musi... bo sie udusi.
Od: "stefek dobrarada" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bluzmen" <b...@o...pl> napisał...

> Nie naśmiewaj się z niepełnosprawnych na wózkach.

sie nie nasmiewa tylko ostrzega.
dzudzu, meczysz ciagle te sama plyte, nikogo to przeciez nie interesuje?

stefan.

1. Data: 2003-10-07 14:14:41

Temat: Re: [OT] Dębski musi... bo sie udusi.
Od: "bluzmen" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "bluzmen" <b...@o...pl> napisał...

> sie nie nasmiewa tylko ostrzega.
> dzudzu, meczysz ciagle te sama plyte, nikogo to przeciez nie interesuje?
>
> stefan.

Ech Ty urodzony w niedzielę 13 grudnia 1981 roku - masz stan wojenny
wkodowany w psychikę.
Wszędzie widzisz wroga.
bluzmen

tort
Bigos/kapusta z grochem
Do wrocławian - gofry pod Arkadami na chandrę itp.
Bigos
hibernacja zurawiny?