nasionka czarnuszki

1. Data: 2003-10-07 19:34:30

Temat: nasionka czarnuszki
Od: "Jenny" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy może ktoś słyszał o tym że czarnuszka obniza poziom czerwonych krwinek w
organiźmie ?? czy to prawda?? na opakowaniu jest "przestroga" ze nie wolno
jej spożywać w wiekszych ilościach..ale nie napisano dlaczego...czy moze
ktos cos slyszal na ten temat ??

pozdrawiam serdecznie
Jenny

--
_______________________________________

Adopcja serca-szansa dla sierot Trzeciego Świata
http://maitri.diecezja.gda.pl/gazetka/pomoc/index.ht
______________

http://pajacyk.pl

1. Data: 2003-10-07 20:02:58

Temat: Re: nasionka czarnuszki
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-10-07 21:34:30 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Jenny* skreślił te oto słowa:

> [...]
> jej spożywać w wiekszych ilościach..ale nie napisano dlaczego...czy moze

Działa żółciopędnie, moczopędnie, wiatropędnie, przeciwrobaczycowo oraz
rozkurczająco na mięśnie gładkie, a także wzmagają wydzielanie mleka. Aby
sporządzic odwar leczniczy należy łyżeczkę nasion zalać filiżanką wody i
pić 2 razy dziennie. Czarnuszkę stosuje się również w przypadku nieżytu
oskrzeli.

za: http://www.btsnet.com.pl/majkowscy/kuchnia/zielnik/c
zarnuszka.html

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154

buraki
Kawa Alfredo w Warszawie i Młynek do kawy.... mam nadzieję, ze ostatni raz na ten temat
De volaville - jak
JAK WYRZUCANO MNIE "Z HUKIEM" Z NASZEJ KUCHNI cz.3
tort