patelnia obustronna

1. Data: 2003-10-07 19:57:26

Temat: patelnia obustronna
Od: drzewko <d...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

Hej!

Zawsze robiac puchate omlety stresuje sie, ze go zle przewroce. No i
najczescie z tego stresu mi rzeczywiscie nie trafia ladnie w patelnie :(
Widzialam patent na moj problem - taka obustronna patelnia. Czy ktos ja z
Was widzial na zywo i wyprobowal?
Ja to widzialam w TV i cena jaka tam podaja zwalila mnie z nog... Ale omlet
by mi nie wypadal...

Pozdrowki cieple
drzewko (z dylematem)

1. Data: 2003-10-07 21:57:04

Temat: Re: patelnia obustronna
Od: "Waldek F." <t...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "drzewko" <d...@b...net> napisał w wiadomości
(ciach)
> [...]
> Zawsze robiac puchate omlety stresuje sie, ze go zle przewroce. No i
> najczescie z tego stresu mi rzeczywiscie nie trafia ladnie w patelnie :(
(ciach)

Ja biorę talerz trochę większy niż średnica patelni (lekko samruję go
masłem), przykrywam patelnię i przewracam. Potem tylko przechylam talerz i
omlet laduje znów na patelni.
Najlepszy z dżemem lub sokiem wisniowym i kakao ze śmietanką.

1. Data: 2003-10-07 22:12:04

Od: "Maciek Dalecki" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja to widzialam w TV i cena jaka tam podaja zwalila mnie z nog...

:-) teoria spiskowa: w tv cena zaporowa, kupia tylko "szalency" (ale reklama
tansza w hurcie). Za miesiac, dwa rzuca dokladnie ten sam towar do marketow
za grosze, i wszystko zejdzie od reki bez reklamy.

Kiedys reklamowali super tarke, okazalo sie ze u mojej mamy w szafie taka
przelezala jakies 20 lat nie uzywana (nawet w tym samym kolorze co w tv), no
ale teraz nadrabia zaleglosci.
maciek

1. Data: 2003-10-08 07:12:40

Od: "p...@p...onet.pl" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Widzialam patent na moj problem - taka obustronna patelnia. Czy ktos ja z

witam
owszem widziałam ale nie kupie za pół roku mozna bedzie kupic u ruskich na
bazarku za grosze.
pzdr.
p./

1. Data: 2003-10-09 12:11:32

Temat: Re: patelnia (nie) obustronna
Od: "Jerzy Nowak" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

drzewko <d...@b...net> napisał(a):
> [...]
> Widzialam patent na moj problem - taka obustronna patelnia. Czy ktos ja z

Z ciekawości aż pokusiłem się aby zobaczyć o czym mówisz, i co widzę? Ano to,
że to nie jest patelnia obustronna ani nie jest ona dwustronna tylko do
omletów i naleśników. A stron (jak otwarta) to ma chyba ze cztery jeśli
dobrze liczę.

> Ja to widzialam w TV i cena jaka tam podaja zwalila mnie z nog... Ale omlet
> by mi nie wypadal...

Tutaj mają za 99 zł.
http://www.mango.pl/demo.html?akcja=spd&id=120

pozdr. Jerzy

nasionka czarnuszki
buraki
Kawa Alfredo w Warszawie i Młynek do kawy.... mam nadzieję, ze ostatni raz na ten temat
De volaville - jak
JAK WYRZUCANO MNIE "Z HUKIEM" Z NASZEJ KUCHNI cz.3