Kichanie po basenie

1. Data: 2006-09-18 18:28:18

Temat: Kichanie po basenie
Od: <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zawsze jak wracam z basenu mam problem z kichaniem, oraz czuję dreszcze.
Objawy są takie jakby zaczeło łapać mnie przeziembienie, ale rano przeważnie
jest już OK.
Ma ktoś jakąś dobrą radę co można na to poradzić, bo z basenu ciężko mi
zrezygnować.

2. Data: 2006-09-19 19:16:52

Temat: Re: Kichanie po basenie
Od: "Marvin" <m...@z...co.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <d...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przeważnie
> jest już OK.
> Ma ktoś jakąś dobrą radę co można na to poradzić, bo z basenu ciężko mi

Mam to samo. Przyzwyczaiłem się.
Marvin

3. Data: 2006-09-24 07:32:43

Od: "m." <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przeważnie
> jest już OK.
> Ma ktoś jakąś dobrą radę co można na to poradzić, bo z basenu ciężko mi

zacznij od nawilzenia sluzowki nosa (sa do tego krople) - mi troche pomoglo
na katar.

moze u ciebie to reakcja alergiczna?
m.

angina ?
Artroskopia kolana - rehabilitacja - JAK DLUGO?
zmiany zwyrodnieniowe ?
Astma, a malowanie mieszkania
Jaki psycholog/psychiatra w Krakowie?