angina ?

1. Data: 2006-09-18 14:05:40

Temat: angina ?
Od: "misiek" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie :)

Moje gardlo obecnie wyglada jak na w prawym gornym rogu tego zdjecia -
http://www006.upp.so-net.ne.jp/mrshiida/Angina.gif

goraczki nie mam ogolnie nawet niezle sie czuje ale gardlo straszliwie
boli - przy przelykaniu itp...

ssam tantum verde, plucze woda z sola, biore wit C i zapodaje sobie tran na
odpornosc...

co jeszcze polecacie zeby to podleczyc ?
do lekarza pojde ale dopiero pojutrze :(

z gory dzieki pozdro

2. Data: 2006-09-18 14:15:09

Temat: Re: angina ?
Od: "misiek" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiek" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> odpornosc...
>
> co jeszcze polecacie zeby to podleczyc ?
> do lekarza pojde ale dopiero pojutrze :(

po lekturze tego - http://www.pfm.pl/u235/navi/199226

jednak lekarz pozostaje i antybiotyk :(

3. Data: 2006-09-18 16:15:56

Od: "czeremcha " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

misiek <b...@g...pl> napisał(a):

> Moje gardlo obecnie wyglada jak na w prawym gornym rogu tego zdjecia -

> co jeszcze polecacie zeby to podleczyc ?

Pędzlowanie płynem Lugola.

Ania

4. Data: 2006-09-18 16:58:02

Od: eMCe <e...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

misiek napisał(a):

> co jeszcze polecacie zeby to podleczyc ?

W przeciągu miesiąca miałam anginę ropną dwukrotnie. Zawsze lekarz kazał
brać antybiotyk, bo są potworne powikłania po anginie jeśli nie zwalczy
się bakterii. Najpierw brałam Rulid, a za drugim razem Forcid. Jak już
lekarz Cię uraczy jakimś antybiotykiem, to kup sobie koniecznie Lakcid
czy inne bakterie naturalne. Poza tym by nie bolało jedz tabletki
przeciwbólowe. Mnie bardzo pomagał Ketonal (nawet do 5 tabl. na dobę).
Poproś może lekarza by przepisał (mnie nie robił problemu i to dwukrotnie).
Trzymaj się. Pozdrawiam,
eMCe

5. Data: 2006-09-18 18:56:32

Od: "misiek" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eMCe" <e...@e...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> przeciwbólowe. Mnie bardzo pomagał Ketonal (nawet do 5 tabl. na dobę).
> Poproś może lekarza by przepisał (mnie nie robił problemu i to

dzieki.
pozdrowka :)

6. Data: 2006-09-18 19:04:45

Od: "Paweł W." <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

eMCe napisał(a):

> [...]
> się bakterii. Najpierw brałam Rulid, a za drugim razem Forcid. Jak już
> lekarz Cię uraczy jakimś antybiotykiem, to kup sobie koniecznie Lakcid
Uściślijmy - są to specjalne szczepy hodowlane. "Naturalne bakterie" nie
przeżyły by kąpieli w soku żołądkowym.

> Poza tym by nie bolało jedz tabletki
> przeciwbólowe. Mnie bardzo pomagał Ketonal (nawet do 5 tabl. na dobę).
Trochę za dużo. Jest to niebezpieczne dla żołądka. A do zmniejszenia
bólu gardła proponuję Tantum Verde, ale w *aerozolu*

Pozdrawiam
Paweł W.

--
SCIO ME NIHIL SCIRE
"I żadne krzyki i płacze nie zdołają nas przekonać, że białe jest białe,

7. Data: 2006-09-19 04:55:15

Od: eMCe <e...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł W. napisał(a):
> Uściślijmy - są to specjalne szczepy hodowlane. "Naturalne bakterie" nie
> przeżyły by kąpieli w soku żołądkowym.
OK :)

> Trochę za dużo. Jest to niebezpieczne dla żołądka. A do zmniejszenia
> bólu gardła proponuję Tantum Verde, ale w *aerozolu*
Tantum Verde w aerozolu nic nie pomagało :) Żadne ssące tabletki też
nic. Lekarz kazał mi jeść jeszcze Chlorochinaldin, ale nie pamiętam po
co (też nie pomagał na ból gardła). Ketonalu 5 tabl./na dobę jadłam
przez 2 doby, potem zaczął działać antybiotyk i było już lepiej :) Mój
żołądek ma się dobrze!!!
eMCe

Artroskopia kolana - rehabilitacja - JAK DLUGO?
zmiany zwyrodnieniowe ?
Astma, a malowanie mieszkania
Jaki psycholog/psychiatra w Krakowie?
Jak zinterpretować wynik badania?