Kiedy malujecie paznokcie?

1. Data: 2003-04-15 12:10:51

Temat: Re: OT i prosba.Bylo: Kiedy malujecie paznokcie?
Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Malina Man" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
news:b7gqia$ad2$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]

Zacytowalam kawalek najblizszy Twojej wypowiedzi. Trzeba sie sporo nameczyc,
zeby ja "odfiltrowac", a przez to umyka czlowiekowi mnostwo ciekawych
rzeczy, ktorych moglby sie dowiedziec. Mialabym prosbe w zwiazku z tym, aby
przed napisaniem odpowiedzi robic kilka "enterow" przerwy, tak aby odpowiedz
nie lapala sie w dziobki przynalezne cytatom. Bardzo o to prosze i z gory
dziekuje :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-04-15 12:25:52

Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka <l...@w...pl> napisał(a) w wiadomości

> Zacytowalam kawalek najblizszy Twojej wypowiedzi. Trzeba sie sporo
> nameczyc, zeby ja "odfiltrowac"

Ja już przestałem wymagać czegokolwiek od tej grupy (bez urazy). Filtruje
jakieś 80% spamu, html i inne śmieciarskie posty, mimo to jest taki chaos,
że pru powinno zostać wzorcem grupy w instuktażu "jak nie pisać na grupy
dyskusyjne". :-(

--
Pozdrawiam, Seva. --> GG#788049 --> mail:w...@p...pl
|----[Moja strona] [Moje aukcje]----|

1. Data: 2003-04-15 12:56:28

Temat: Re: Kiedy malujecie paznokcie?
Od: "dead star" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponuje zebys kupila sobie utwardzacz do paznokci i pomalowala nim lakier
a najlepiej zdecyduj sie na tipsy, ja zalozylam sobie w grudniu , teraz
robie tylko korekty co miesiac i jestem zachwycona a paznokcie sa naprawde
piekne.Jesli chodzi o lakier do paznokci to sprubuj pomalowac lakierem z
firmy alessandro mozna go kupic w perfumeriach Sephora.

Basia

1. Data: 2003-04-15 16:23:59

Od: "Kasia Ż" <k...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a nie robi sie lakier matowy? słyszalam ze to owszem działa ale lakier
traci
> połysk
>
> Asia

Witam,
nie robi się matowy-moze zalezy to od firmy (ja uzywam, lakierów inglota i
avonu)

Pozdr.
Kasia Ż

1. Data: 2003-04-16 00:25:00

Od: "Pola" <6...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dziękuję za wszystkie rady. Chyba faktycznie spróbuję z tym
utwardzaczem lub wypróbuję jakiś lakier szybkoschnący, chociaż ostatnio
szczególnie podpasował mi ten Inglota. Robie sobie mianowicie od jakiegoś
czasu wlasnorecznie francuski manicure: maluje bialym lakierem (z Avonu z
zestawu do francuskiego manicuru) końcówki paznokci (bez użycia pasków,
których chyba nie umiem uzywać; po naklejeniu i pomalowaniu odklejany pasek
rozmazywał mi lub zrywał kawał lakieru), wychodzi to prawie idealnie, a
następnie kłade dwie warstwy jasnoróżowego lakieru Inglot nr 166. Bardzo mi
sie to podoba i moje paznokcie wygladaja prawie jak po wyjsciu od
manikiurzystki :))) Lakiery Inglot jak dla mnie długo wyglądają na
paznokciach bardzo świeżo, chyba przez to, że dają efekt takiego silnego,
świeżego połysku. Hmm... no wlasnie...bylyby superidealne gdyby nie ta
"wolnoschnącość" ;)))).

Jeszcze raz dziękuję,
Pola

Gdzie w Katowicach Marizia?