Kiedy ryż zabija?

1. Data: 2015-04-24 21:31:35

Temat: Kiedy ryż zabija?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.medme.pl/artykuly/ryz-jak-trucizna,310572
3,1.html
--
XL
Kłamstwom cmentarnych hien z TVN powiedz NIE!
http://wpolityce.pl/smolensk/241048-rozwalic-prawde-
w-drobny-mak-kolejna-smolenska-wrzutka-tym-razem-wie
cej-niz-szpetna-po-prostu-haniebna

2. Data: 2015-04-25 11:11:27

Temat: Re: Kiedy ryż zabija?
Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-24 o 21:31, Ikselka pisze:
> http://www.medme.pl/artykuly/ryz-jak-trucizna,310572
3,1.html

Mówią, że głupota zabija.

Pozdrawiam,
MW

3. Data: 2015-04-25 12:00:22

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-04-25 11:11, obywatel wolim uprzejmie donosi:
3,1.html

> Mówią, że głupota zabija.

Na internetach jakoś się nie potwierdza to.

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

4. Data: 2015-04-25 12:40:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 25 Apr 2015 12:00:22 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-04-25 11:11, obywatel wolim uprzejmie donosi:
3,1.html

> Na internetach jakoś się nie potwierdza to.

Dobra odpowiedź dla tego pana.

5. Data: 2015-04-25 14:37:40

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

[...]

***********************************
Ludzie! Czy was już całkiem porąbało?
Są TYLKO DWIE reguły odżywiania!
Po pierwsze primo: Co smakuje, to nie szkodzi !!!!
Po drugie primo: Człowiek żyje po to aby Jeść! Nie po to je, aby żyć!
Koniec. Finito. kropka.
pozdr
Stefan

6. Data: 2015-04-25 15:07:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 25 Apr 2015 14:37:40 +0200, Stefan napisał(a):

> [...]
> Po pierwsze primo: Co smakuje, to nie szkodzi !!!!
> Po drugie primo: Człowiek żyje po to aby Jeść! Nie po to je, aby żyć!

Tak robię.

7. Data: 2015-04-25 15:10:48

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Stefan napisał z troską:

> Ludzie! Czy was już całkiem porąbało?

Nie, nie całkiem i nie do reszty. Wciąż przecież pozostało dużo do opisania.
Poza ziemniakami i ryżem są jeszcze kasze, makarony, pieczywo...

Jarek

--
-- On się miał zamachnąć na mnie a ja na niego. Po co daleko szukać?
On przodownik i ja przodownik. To tak uradziliśmy. A ja już wcześniej

8. Data: 2015-04-25 16:37:44

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-04-25 15:10, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

> Nie, nie całkiem i nie do reszty. Wciąż przecież pozostało dużo do opisania.
> Poza ziemniakami i ryżem są jeszcze kasze, makarony, pieczywo...

I mięsko. To zabija zwłaszcza.

9. Data: 2015-04-25 16:44:05

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> I mięsko. To zabija zwłaszcza.

I vice versa. To jest walka na noże.

Jarek

--
Jak sprzedam rąbankę,
Słoninę, kaszankę,

10. Data: 2015-04-25 17:30:43

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-25 o 12:00, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-04-25 11:11, obywatel wolim uprzejmie donosi:
3,1.html

> Na internetach jakoś się nie potwierdza to.

Nie tylko na internetach zresztą.

Ewa

Kiedy ziemniak zabija?
szukam szybkowaru szeroki i niski