zaproszenie na wyżerkę

1. Data: 2015-04-20 09:09:35

Temat: zaproszenie na wyżerkę
Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

https://www.facebook.com/eltorocracow/photos/a.31151
6338979704.1073741828.291358480995490/63382001008266
7/?type=1&theater
w skrócie http://tnij.org/m3yuzfd

Festiwal, nie festiwal ale w czwartki i w piątki (na postny obiad albo
kolację) warto zajrzeć...
pozdr
Stefan

2. Data: 2015-04-20 09:33:48

Temat: Re: zaproszenie na wyżerkę
Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-20 o 09:09, Stefan pisze:

> Festiwal, nie festiwal ale w czwartki i w piątki (na postny obiad albo
> kolację) warto zajrzeć...
Dlaczego w czwartki lub piątki?
Kolejny raz potwierdza się, że ceny owoców morza u nas są z sufitu brane.
--
B.

3. Data: 2015-04-20 13:15:08

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bbjk" napisał w wiadomości grup

> [...]

Dlaczego w czwartki lub piątki?
Kolejny raz potwierdza się, że ceny owoców morza u nas są z sufitu brane.
************************
kiedyś pisałem, krewetka złowiona w środę w czwartek rano jest w Krakowie.
Jak myślisz, czym transportowana?
pozdr
Stefan

4. Data: 2015-04-20 13:42:50

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Stefan napisał:

> kiedyś pisałem, krewetka złowiona w środę w czwartek rano jest w Krakowie.
> Jak myślisz, czym transportowana?

Ona tam kosztuje 12 złotych. Jedna. Gdy mnie transportują tym samym co
ją z miejsca połowu, biorą za przysługę więcej. Ale nie tyle razy więcej,
ile razy jestem od niej cięższy. Gdyby rzeczywiście chodziło o tytułową
WYŻERKĘ, to myślę, że taniej będzie, jeśli to ja odbędę podróż ku łowiskom,
zamiast czekać do czwartku aż zawartość sieci do mnie przyleci.

--
Jarek

5. Data: 2015-04-20 14:29:16

Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-20 o 13:15, Stefan pisze:
> Jak myślisz, czym transportowana?

W złotej trumience inkrustowanej brylantami?
--
B.

6. Data: 2015-04-20 14:42:09

Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Am 20.04.2015 um 13:42 schrieb Jarosław Sokołowski:

> [...]
> WYŻERKĘ, to myślę, że taniej będzie, jeśli to ja odbędę podróż ku łowiskom,
> zamiast czekać do czwartku aż zawartość sieci do mnie przyleci.

No nie wiem. Przy łowiskach kosztują one ok. 7$/funt czyli 15.50$/kg. Na
kilogram wychodzi mniej więcej 16 sztuk, czyli pi razy drzwi masz 1$ za
sztukę FOB łowisko. Plus transport. Możesz liczyć tak mniej więcej z
podatkiem itp jakieś 6-8zł w lodówce restauracji. Uważam, że 12zł za
produkt nie jest zbyt wygórowaną ceną.

Waldek

7. Data: 2015-04-20 15:09:57

Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-20 o 14:42, Waldemar pisze:

> [...]
> sztukę FOB łowisko. Plus transport. Możesz liczyć tak mniej więcej z
> podatkiem itp jakieś 6-8zł w lodówce restauracji. Uważam, że 12zł za

Kilka dni temu wróciłam z Grecji, 1 kg na bazarze kosztuje ok. 6-8 euro,
za 10 euro (zaokrąglone, z napiwkiem) zjesz w Atenach wielki talerz
krewetek królewskich z winem, czy piwem, na południu jest taniej. We
Włoszech, tzn. na Sycylii też taniej. Więc doliczając transport, u nas
przepłacamy.
--
B.
http://bajarkowe.blogspot.com/

8. Data: 2015-04-20 18:24:07

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-04-20 14:29, obywatel bbjk uprzejmie donosi:

> W złotej trumience inkrustowanej brylantami?

Patrząc na tę cenę to jeszcze klimatyzowana wachlarzami przez dwóch
niewolników. W końcu królestwo zobowiązuje.

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

9. Data: 2015-04-20 18:37:55

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Patrząc na tę cenę to jeszcze klimatyzowana wachlarzami
> przez dwóch niewolników. W końcu królestwo zobowiązuje.

Po jakim kursie odbywa się teraz wymiana królestw na konie?
Warto znać zobowiązania, gdy ktoś zapragnąie zrobić kogoś w.

Jarek

--
skoczył kot
a za kotem pies

10. Data: 2015-04-20 19:07:10

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Patrząc na tę cenę to jeszcze klimatyzowana wachlarzami
> przez dwóch niewolników. W końcu królestwo zobowiązuje.

Po jakim kursie odbywa się teraz wymiana królestw na konie?
Warto znać zobowiązania, gdy ktoś zapragnie zrobić kogoś w.

Jarek

--
skoczył kot
a za kotem pies