Gotuj się...

1. Data: 2015-04-16 01:07:49

Temat: Gotuj się...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

...Polsko do walki o prawdę - kłamstwom cmentarnych hien z TVN powiedz NIE!
http://wpolityce.pl/smolensk/241048-rozwalic-prawde-
w-drobny-mak-kolejna-smolenska-wrzutka-tym-razem-wie
cej-niz-szpetna-po-prostu-haniebna
--
XL

2. Data: 2015-04-16 06:14:52

Temat: Re: Gotuj się...
Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.04.2015 o 01:07, Ikselka pisze:
> ...Polsko do walki o prawdę - kłamstwom cmentarnych hien z TVN powiedz NIE!
> http://wpolityce.pl/smolensk/241048-rozwalic-prawde-
w-drobny-mak-kolejna-smolenska-wrzutka-tym-razem-wie
cej-niz-szpetna-po-prostu-haniebna

Przeczytałem temat postu i już myślałem, że chodzi o (zgodną zresztą z
tematem grupy) jakąś odezwę do zupy lub innej opornej potrawy a tu
ikselka wali propagandą polityczną!

Czy Ty się kobieto nie wyspałaś czy też naleśnik Ci się przypalił, że
takie pierdoły wstawiasz na poważną grupę o gotowaniu? :)

Co prawda, sugerowałem kiedyś, żebyś pisała na pl.rec.kuchnia ale
zapomniałem dodać, że nie na każdy temat i nie na siłę:)

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

3. Data: 2015-04-16 06:32:54

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 16 kwietnia 2015 06:14:53 UTC+2 użytkownik Wiesiaczek napisał:
> [...]
>
> Czy Ty się kobieto nie wyspałaś czy też naleśnik Ci się przypalił, że
> takie pierdoły wstawiasz na poważną grupę o gotowaniu? :)

Zauważyłem już czas jakiś temu, że kobita ma coraz częstsze projekcje.

4. Data: 2015-04-16 11:32:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 16 Apr 2015 06:14:52 +0200, Wiesiaczek napisał(a):

> Co prawda, sugerowałem kiedyś, żebyś pisała na pl.rec.kuchnia ale
> zapomniałem dodać, że nie na każdy temat i nie na siłę:)

Nie będziesz mi wyznaczał, o czym i gdzie mam/mogę pisać - już Ci to
pisałam. Ucz swoją żonę, co może, a czego nie.
--
XL

5. Data: 2015-04-16 11:33:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Przeczytałem temat postu i już myślałem, że chodzi o (zgodną zresztą z
> tematem grupy) jakąś odezwę do zupy lub innej opornej potrawy a tu

"Propaganda polityczna" to to, co hieny cmentarne z TVN publikują, a Ty,
obywatel, idziesz w to jak w dym.
--
XL

6. Data: 2015-04-16 11:52:28

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> "Propaganda polityczna" to to, co hieny cmentarne z TVN publikują, a Ty,
> obywatel, idziesz w to jak w dym.

to idż sobie na pl.soc.polityka

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

7. Data: 2015-04-16 12:30:48

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesiaczek pisze:

w-drobny-mak-kolejna-smolenska-wrzutka-tym-razem-wie
cej-niz-szpetna-po-prostu-haniebna

> Przeczytałem temat postu i już myślałem, że chodzi o (zgodną zresztą
> z tematem grupy) jakąś odezwę do zupy

Blisko, blisko...

Jarek

--
Ząb zupa zębowa
Dąb zupa dębowa

8. Data: 2015-04-16 13:34:27

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.04.2015 o 11:32, Ikselka pisze:

> Nie będziesz mi wyznaczał, o czym i gdzie mam/mogę pisać - już Ci to
> pisałam. Ucz swoją żonę, co może, a czego nie.

Moja żona wie, co może a co nie i się do tego stosuje.
A Ty ewidentnie piszesz nie w temacie grupy i do tego się jeżysz jak
jakaś głupia cipa:)

9. Data: 2015-04-16 15:16:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 16 Apr 2015 09:52:28 +0000 (UTC), masti napisał(a):

> to idż sobie na pl.soc.polityka
>
> --
> mst <at> gazeta <.> pl
> "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
> -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

Nie. Spędzam sporo czasu w kuchni, ale to nie świadczy o tym, że mam
wychodzić do drugiego pokoju, aby mieć poglądy.
--
XL

10. Data: 2015-04-16 15:17:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 16 Apr 2015 13:34:27 +0200, Wiesiaczek napisał(a):

> Moja żona wie, co może a co nie i się do tego stosuje.

I dlatego rozszerzyłeś sobie pogląd o sterowalności na resztę kobiet?

> A Ty ewidentnie piszesz nie w temacie grupy i do tego się jeżysz jak
> jakaś głupia cipa:)

Jeży się (jak jakaś głupia cipa) tylko ten, komu nie pasi - ja sobie nic z
tego jeżenia nie robię, co widać, słychać i czuć.
--
XL

Co z tym jajem?
swięta swięta i ...