Co z tym jajem?

1. Data: 2015-04-09 10:13:42

Temat: Co z tym jajem?
Od: "Polaris" <p...@b...bla> szukaj wiadomości tego autora

Po świętach zostało mi sporo ugotowanych jajek.
Macie może jakieś pomysły, jak je wykorzystać pomijając sałatki i kotlety z
jajek?

Pola

2. Data: 2015-04-09 10:38:50

Temat: Re: Co z tym jajem?
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po œwiętach zostało mi sporo ugotowanych jajek.
> Macie może jakieœ pomysły, jak je wykorzystać pomijajšc sałatki i kotlety
> z jajek?

Wszystkie mają dużo holesterolu. Jedz po połowie dziennie, z majonezem,
szczypiorkiem...

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

3. Data: 2015-04-09 10:56:07

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Polaris" napisał w wiadomości grup

Po oewiętach zostało mi sporo ugotowanych jajek.
Macie może jakieoe pomysły, jak je wykorzystać pomijajšc sałatki i kotlety z
jajek?

Pola
******************
Najbliższa parada równości, marsz niepodległości, chód frankistów, biwak
lekarsko-górniczy i wiele, wiele innych okazji. A jajeczka będą miały czas
dojrzeć. Ugotowane na twardo są bardzo skuteczne... :)
pozdr
Stefan

4. Data: 2015-04-09 12:00:46

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Stokrotka o...@g...pl ...

http://mitynauki.pl/2013/02/07/jajka-a-cholesterol/

5. Data: 2015-04-09 14:12:24

Od: Anai <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.04.2015 o 10:38, Stokrotka pisze:

> Wszystkie mają dużo holesterolu. Jedz po połowie dziennie, z majonezem,
> szczypiorkiem...

Jedz bez majonezu po całym - szybciej zejdą :D

--
Pozdrówki
Anai

6. Data: 2015-04-09 14:14:25

Od: Anai <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.04.2015 o 14:12, Anai pisze:

> Jedz bez majonezu po całym - szybciej zejdą :D

... a tak na serio, to Ixi gdzieś kiedyś wspominała o cieście na
gotowanych żółtkach - może się nadadzą.
Tylko co z białkami? O_o

7. Data: 2015-04-09 15:26:26

Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Am 09.04.2015 um 10:38 schrieb Stokrotka:

> Wszystkie mają dużo holesterolu. Jedz po połowie dziennie, z majonezem,
> szczypiorkiem...

Z tym cholesterolem to tak, jak z żelazem w szpinaku :-)
Można tych jajek i dwadzieścia dziennie zjeść, poziom cholesterolu się
nie podniesie, bo nie ma jak.

Waldek

8. Data: 2015-04-09 15:35:58

Od: a <...@a...aa> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-09 o 10:38, Stokrotka pisze:

> Wszystkie mają dużo holesterolu.

totalna bzdura,

.................czy twoje lenistwo musimy wszyscy oglądać, wystarczy
włączyć słownik

9. Data: 2015-04-09 16:41:17

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-04-09 14:14, obywatel Anai uprzejmie donosi:

> ... a tak na serio, to Ixi gdzieś kiedyś wspominała o cieście na
> gotowanych żółtkach - może się nadadzą.
> Tylko co z białkami? O_o

Białka mają cholersterolu mniej.

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

10. Data: 2015-04-09 16:47:36

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-04-09 10:13, obywatel Polaris uprzejmie donosi:
> Po ?wi?tach zosta?o mi sporo ugotowanych jajek.
> Macie mo?e jakie? pomys?y, jak je wykorzysta? pomijaj?c sa?atki i kotlety z
> jajek?

Faszerować.

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

swięta swięta i ...
Dobry palnik do karmelizacji
Wielkanoc!
Czy z mąki owsianej wyjdzie chleb?
Ikselko!! Zakupiłem sem syropa klonowego