Ikselko!! Zakupiłem sem syropa klonowego

1. Data: 2015-04-02 16:00:53

Temat: Ikselko!! Zakupiłem sem syropa klonowego
Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Być tak łaskawo, i wygugelaj mi co dalej z tego idzie ucynić.
Dyć w gugelowaniu ponoć jeześ najlepsom.
Mozes i na polityce mi łodpedzieć. Łodcacudocasu, zek ciem tom widzioł.

2. Data: 2015-04-02 16:31:28

Temat: Re: Ikselko!! Zakupiłem sem syropa klonowego
Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.04.2015 o 16:00, s...@g...com pisze:
> Być tak łaskawo, i wygugelaj mi co dalej z tego idzie ucynić.
> Dyć w gugelowaniu ponoć jeześ najlepsom.
> Mozes i na polityce mi łodpedzieć. Łodcacudocasu, zek ciem tom widzioł.

Półkwarty mocnego samogonu na kwartę syropu.
Co tu kombinować?!

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

3. Data: 2015-04-02 18:37:36

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 2 kwietnia 2015 16:31:29 UTC+2 użytkownik Wiesiaczek napisał:

> Półkwarty mocnego samogonu na kwartę syropu.
> Co tu kombinować?!

Tyz mi siem tako wydawo. Ino kciałbyk jeze łusłyseć opiniem wsekwiedzomcej..

4. Data: 2015-04-03 19:11:11

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

<s...@g...com> wrote in message
ps.com...
> Być tak łaskawo, i wygugelaj mi co dalej z tego idzie ucynić.
> Dyć w gugelowaniu ponoć jeześ najlepsom.
> Mozes i na polityce mi łodpedzieć. Łodcacudocasu, zek ciem tom widzioł.

Z ciekawości zapytam - jakiej produkcji tej syrop klonowy?
Czy europejskiej czy może z Kanady? I ile wychodzi PLN za 1litr?

BPA
Pojemniki z tworzywa a kontakt z tłuszczami.
Mazurki
Puszysta marchewkowa
jaki blender do orzechow ?