Co z tym jajem?

11. Data: 2015-04-09 17:08:23

Temat: Re: Co z tym jajem?
Od: GalAnonim <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.04.2015 o 10:13, Polaris pisze:
> Po œwiętach zostało mi sporo ugotowanych jajek.
> Macie może jakieœ pomysły, jak je wykorzystać pomijajšc sałatki i kotlety z
> jajek?
>
> Pola

ostały odrzucone sałaki, ale nie... pasty - możesz przerabiać je na
przeróżne pasty ;)

GA

12. Data: 2015-04-09 17:25:09

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-09 o 14:14, Anai pisze:
> ... a tak na serio, to Ixi gdzieś kiedyś wspominała o cieście na
> gotowanych żółtkach - może się nadadzą.

Po prostu do kruchego ciasta zamiast surowych żółtek dodać ugotowane.

> Tylko co z białkami? O_o

Dać kotu może?

Poza tym można zrobić różne pasty jajeczne, jeśli nie odpadają razem z
sałatkami.

PS: Ja na szczęście nie mam tego problemu, bo nie gotuję nigdy jaj na
zapas. Wolę świeżo ugotowane.

Ewa

13. Data: 2015-04-09 18:26:11

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.04.2015 o 17:25, FEniks pisze:

> [...]
> sałatkami.
>
> PS: Ja na szczęście nie mam tego problemu, bo nie gotuję nigdy jaj na

To do kościoła zasuwasz z surowymi? :)

--
Wiesiaczek (dziś z Sharm El Sheikh - Egipt)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

14. Data: 2015-04-09 18:49:37

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> Dać kotu może?

Już wiem co on na to powie: sami sobie zjedzcie.

Jarek

--
-- To wódka? -- słabym głosem zapytała Małgorzata.
Kot poczuł się dotknięty i aż podskoczył na krześle.

15. Data: 2015-04-09 21:17:14

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Wiesiaczek" <W...@v...pl> wrote in message

> To do kościoła zasuwasz z surowymi? :)

A wpadło Ci do głowy, że być może ona nie zasuwa?

16. Data: 2015-04-09 21:19:07

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"a" <...@a...aa> wrote in message

> totalna bzdura,

Mają mają, ale nikomu to nie powinno przeszkadzać.

> .................czy twoje lenistwo musimy wszyscy oglądać, wystarczy
> włączyć słownik

To nie jest lenistwo - ona czytelników celowo i świadomie torturuje :-)
Nie doczytałes w jej sygnaturce o "nowej" ortografii?

17. Data: 2015-04-09 21:33:23

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-09 o 18:26, Wiesiaczek pisze:

> To do kościoła zasuwasz z surowymi? :)

A Ty z tuzinem ugotowanych w koszyku pomykasz, czy z kopą?

Ewa

18. Data: 2015-04-09 21:35:11

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Już wiem co on na to powie: sami sobie zjedzcie.

Przy okazji zapytam, bo kotów u mnie w ogródku ostatnio przybywa.

PS: A i dywan zaczął włos gubić.

Ewa

19. Data: 2015-04-09 21:45:56

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przy okazji zapytam, bo kotów u mnie w ogródku ostatnio przybywa.
>
> PS: A i dywan zaczął włos gubić.

Wiosna idzie.

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

20. Data: 2015-04-09 21:51:05

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-09 o 21:45, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-04-09 21:35, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> Wiosna idzie.

Właśnie o to idzie.

Ewa

swięta swięta i ...
Dobry palnik do karmelizacji
Wielkanoc!
Czy z mąki owsianej wyjdzie chleb?
Ikselko!! Zakupiłem sem syropa klonowego