Gotuj się...

11. Data: 2015-04-16 15:25:14

Temat: Re: Gotuj się...
Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Nie. Spędzam sporo czasu w kuchni, ale to nie świadczy o tym, że mam
> wychodzić do drugiego pokoju, aby mieć poglądy.

srasz też na środku tego pokoju, żeby nie chodzić do kibla?

12. Data: 2015-04-16 16:40:01

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.04.2015 o 15:17, Ikselka pisze:

> I dlatego rozszerzyłeś sobie pogląd o sterowalności na resztę kobiet?

> Jeży się (jak jakaś głupia cipa) tylko ten, komu nie pasi - ja sobie nic z
> tego jeżenia nie robię, co widać, słychać i czuć.

Walnij więc kupę na środku podwórka i niech się jeżą ci, którym nie
pasi. Ty sobie z tego nic nie rób.
Dopiero będzie widać, słychać, a przede wszystkim czuć:D

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

13. Data: 2015-04-16 16:42:24

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.04.2015 o 15:16, Ikselka pisze:

> Nie. Spędzam sporo czasu w kuchni, ale to nie świadczy o tym, że mam
> wychodzić do drugiego pokoju, aby mieć poglądy.

Ale żeby bąka puścić to wychodzisz z kuchni czy walisz jak leci? :D

14. Data: 2015-04-18 15:19:11

Od: Przemysław Ryk <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 16 Apr 2015 11:32:29 +0200, Ikselka napisał(a):

> Nie będziesz mi wyznaczał, o czym i gdzie mam/mogę pisać - już Ci to
> pisałam. Ucz swoją żonę, co może, a czego nie.

Nie no. Co tam tematyka grupy. <baczność>Ikselka<baczność/> stwierdziła, że
Smoleńsk na grupie z kuchnia w nazwie jest cacy, to znaczy, że jest cacy.
Gdyby ego pozwalało latać, to tak w okolicach Alfa Centauri byś orbitowała
chyba.

[ Wątrobę żółć zalewała. Nerki oblały się strachem. Gardło nerwowo ]
[ przełykało ślinę. Żołądek coś gryzło na samą myśl. Nogi i język niedługo ]
[ miały zacząć się plątać. Serce krew zalewała. I tylko mózg się cieszył, ]
[ że nadchodzi PIĄTEK! (JoeMonster.org) ]

15. Data: 2015-04-18 16:04:27

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Przemysław Ryk napisał:

> [...]
> że Smoleńsk na grupie z kuchnia w nazwie jest cacy, to znaczy, że jest
> cacy. Gdyby ego pozwalało latać, to tak w okolicach Alfa Centauri byś

Pan Stefan podawał tu wczoraj namiary na łysogórskie paliwo rakietowe.
Może to jest ten przypadek, w którym godzi się z niego skorzystać.

Jarek

--
Cieszą się wszyscy, nawet starcy na wózkach
bo nareszcie, wyobraźcie to sobie --

16. Data: 2015-04-18 16:34:35

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Przemysław Ryk napisał:

> [...]

Pan Stefan podawał tu wczoraj namiary na łysogórskie paliwo rakietowe.
Może to jest ten przypadek, w którym godzi się z niego skorzystać.

****************************
Jeśli to, to czarnoleśne paliwo rakietowe, bo to ze Szwarcwaldu, chociaż
niewykluczone, że na drodze wymiany np. latających scyzoryków na nowoczesne
napędy zawędrowało pod Łysą Górę i Łysicę...
Uniwersytet w Kielcach też sprawka czarnych mocy...
pozdr
Stefan

17. Data: 2015-04-18 17:29:45

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Stefan napisał:

> [...]
> scyzoryków na nowoczesne napędy zawędrowało pod Łysą Górę i Łysicę...
> Uniwersytet w Kielcach też sprawka czarnych mocy...

Takie paliwo rakietowe, to nie w kij dmuchał. Regionalnie można się
przemieszczać choćby na miotle, a rakieta, to jak raz do kontaktów
bardziej globalnych, choćby ze Szwarcwaldu na Łysą Górę. Więc to paliwo
tak czarnoleśne, jak i łysogórskie -- po prostu czarownicowe. Z tym że
żadna czarnoleska wiedźma jak do tej pory nam tu rozrywki nie dostarczała.

Jarek

--
Czasami lama brzydko splunie, kondor wściekle w kąt pofrunie
Bo ich serca zza osłony piór i skór

Co z tym jajem?
swięta swięta i ...
Dobry palnik do karmelizacji