Kiedy ziemniak zabija?

1. Data: 2015-04-22 21:24:50

Temat: Kiedy ziemniak zabija?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.fronda.pl/a/kiedy-ziemniakzabija,50113.ht
ml

Koniec z ziemniakami z hipermarketu (szkoda, bo te "siatkowe"
z Lidla naprawde smaczne) - od jutra kupuję tylko na targu, te "brudne".
Albo o nie u pani Baby spytam lepiej.
--
XL
Kłamstwom cmentarnych hien z TVN powiedz NIE!

2. Data: 2015-04-22 21:25:42

Temat: Re: Kiedy ziemniak zabija?
Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> [...]
>

> Koniec z ziemniakami z hipermarketu (szkoda, bo te "siatkowe"
> z Lidla naprawde smaczne) - od jutra kupuję tylko na targu, te "brudne".

ale sobie "naukowe" źródło znalazłaś. A napisali tam, żę w środku siedzi
Szatan?

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

3. Data: 2015-04-22 21:38:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 22 Apr 2015 19:25:42 +0000 (UTC), masti napisał(a):

ml

> ale sobie "naukowe" źródło znalazłaś. A napisali tam, żę w środku siedzi
> Szatan?

Nie muszę mieć naukowego źródła, aby _logicznie_ przemówiły do mnie
argumenty z artykułu. Chcesz i lubisz - kupuj te wymyte, a ja, skoro mam tę
możliwość, kupię sobie brudne, od pani Baby, przy okazji cotygodniowego
zakupu sera, mleka, jajek i śmietany jeden tobołek więcej do samochodu. I
taniej.

Zapewne uważasz też, że jabłka z hipermarketu są równie zdrowe, co te z
przydomowego sadu :->

4. Data: 2015-04-22 21:38:41

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Zapewne uważasz też, że jabłka z hipermarketu są równie zdrowe, co te z
> przydomowego sadu :->

nigdy nie widziałem by jabłka rosły w markecie, a Ty?

5. Data: 2015-04-22 21:41:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 22 Apr 2015 19:38:41 +0000 (UTC), masti napisał(a):

> nigdy nie widziałem by jabłka rosły w markecie, a Ty?

Być może niedługo zobaczysz - jak się ich dobrze najesz :->

6. Data: 2015-04-22 21:44:00

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Być może niedługo zobaczysz - jak się ich dobrze najesz :->

mówisz, że masz takie zwidy po ekturze frondzi?

7. Data: 2015-04-22 21:46:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 22 Apr 2015 19:44:00 +0000 (UTC), masti napisał(a):

> mówisz, że masz takie zwidy po ekturze frondzi?

Mówisz, co mówię? - to ile kilo już dziś zjadłeś?

8. Data: 2015-04-22 21:53:34

Od: "Piotr" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mówisz, że masz takie zwidy po ekturze frondzi?

Chłopie, daj se spokój z pisaniem ze Wszystkowiedzącą.
Popatrz, że większość ludzi już przestała odpowiadać jej
kiedy wcina się w czyjeś wątki.
I zaczyna "przymierać głodem" jako troll. Dlatego zaczyna
wymyślać kolejne z głowy (czyli z niczego) pomysły - ni to kuchenne,
ni to polityczne ... ogólnie nawiedzone.
Ale tylko konsekwentne ignorowanie jej wypowiedzi
przynosi rezultaty.
W przeciwnym przypadku sprowadzi Cię do swojego poziomu
a następnie pokona doświadczeniem :)

Piotr

9. Data: 2015-04-22 21:59:47

Od: "P.B." <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 22 Apr 2015 21:38:41 +0200, Ikselka napisał(a):

> Nie muszę mieć naukowego źródła, aby _logicznie_ przemówiły do mnie
> argumenty z artykułu.

Szkoda, że autor artykułu jest albo prostakiem, albo Chińczykiem używającym
Google Translatora. Jak ktoś pisze "płuka", a drugi to kopiuje i powiela,
to podejrzewam, że to pisali jacyś naukowcy po zawodówce tokarz-frezer.

Przemek

10. Data: 2015-04-22 22:10:36

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Mówisz, co mówię? - to ile kilo już dziś zjadłeś?

kilometrów? kiloniutonów? kilobajtów?

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?