Kiedy wreszcie Polacy wybiora Korwina na prezydenta...

161. Data: 2014-01-22 19:16:40

Temat: Re: Kiedy wreszcie Polacy wybiora Korwina na prezydenta...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 22 Jan 2014 13:18:29 +0100, zdumiony napisał(a):

> http://loveandgreatshoes.blogspot.com/2011/05/diy-t-
shirt.html

Strój czy kobieta? - pochwalam wybór tylko jeśli chodzi o kobietę, istotnie
BARDZO piękna i interesująca (wizualnie).
--
XL

162. Data: 2014-01-22 19:27:04

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-22 19:16, Ikselka pisze:
> Strój czy kobieta? - pochwalam wybór tylko jeśli chodzi o kobietę, istotnie
> BARDZO piękna i interesująca (wizualnie).

Piękna kobieta potrafiąca się pięknie ubrać

163. Data: 2014-01-22 19:29:01

Od: "intuicjonista" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kamienna" <s...@y...nl> napisał w wiadomości
>W dniu 2014-01-22 18:47, intuicjonista pisze:

..

> Niepotrzebnie. Wszedł w krew i nie chce odpuścić

czyli niepotrzebni mogą odejść :))))

> Cytryna,-witamina C, ale kwaśna. Pomarańcza,-hiszpańska, ale lubi
> prysnąć w oko. Połówka grejpfruta,- zdrowa gorycz, ale nie każdy lubi
> jak gorzką czekoladę czy gorzkie kobiety. No i banan, podobno jakiś niż
> żółty ni zielony- nie jadam, ale kupuję. Ale wybór należy do Cibie, ja
> jestem tylko głosem rozsądku. ;-)

hm... ale może choć w dzień dziadka
bym lekko zaszalał ? a rozsądek mowi ......

zatem - ostatecznie został mi ten grefrut :))))

164. Data: 2014-01-22 19:30:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 22 Jan 2014 13:53:08 +0100, Chiron napisał(a):

> Proszę bardzo:
> http://tinyurl.com/oxw3kxt
>
> preferowany strój: Ewy
>
> echhhhhh, autorka niejednego młodzieńczego snu:-)))

Iiitam. MŚK twierdzi, ze BB:
http://i2.pinger.pl/pgr140/abe671fd0020e4c74eea3de9
--
XL

165. Data: 2014-01-22 19:30:54

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-22 19:16, Ikselka pisze:
> Strój czy kobieta? - pochwalam wybór tylko jeśli chodzi o kobietę, istotnie
> BARDZO piękna i interesująca (wizualnie).

Dobrze że pochwalasz wygląd ;) nie podoba Ci się jej strój?

166. Data: 2014-01-22 19:43:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 22 Jan 2014 19:27:04 +0100, zdumiony napisał(a):

> Piękna kobieta potrafiąca się pięknie ubrać

To akurat sztampowy strój, powaznie nic pięknego tam nie widzę. No ale
pięknemu to i w worku pięknie :-)
--
XL

167. Data: 2014-01-22 19:46:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 22 Jan 2014 19:30:54 +0100, zdumiony napisał(a):

> Dobrze że pochwalasz wygląd ;) nie podoba Ci się jej strój?

Nie pochwalam wyglądu, lecz wielką urodę. Strój - raczej mało oryginalny,
całą ulica w tym chodzi. jednak jak napisałam pięknej dziewczynie we
wszystkim jest pięknie, a ta jakby założyła na siebie gazetę, to też by się
wyróżniała w tłumie jak gwiazda polarna na niebie :-)
--
XL

168. Data: 2014-01-22 19:48:19

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-22 19:43, Ikselka pisze:
> To akurat sztampowy strój, powaznie nic pięknego tam nie widzę. No ale
> pięknemu to i w worku pięknie :-)

Jak to nie? Zaczynając od gustownego kapelusiku, dziś mało kobiet chodzi
w kapeluszach, nie to co przed wojną, koszulka, niebieskie spodnie, małe
buciki. Ubranie nie jest sztuczne, jakieś dziwne, tak jak np. marynarki
i krawaty. A poza tym naprawdę ma urodę.

169. Data: 2014-01-22 19:48:44

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Iiitam. MŚK twierdzi, ze BB:
> http://i2.pinger.pl/pgr140/abe671fd0020e4c74eea3de9

Zdecydowanie nie. Kasia Figura jest taka...prawdziwa. Człowiek by taką zjadł
łyżeczką. BB jest IMO zbyt frywolna i taka bardziej...posągowata. Poza tym-
niepatriotycznie:-). No chyba że pogadamy o Sofii Loren- też grała główne
role młodzieńczych snów:-)))))

,,Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

170. Data: 2014-01-22 20:00:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 22 Jan 2014 19:48:19 +0100, zdumiony napisał(a):

> A poza tym naprawdę ma urodę.

No więc pomińmy ubranie, skupmy się na urodzie.
Już?
A teraz wyobraź sobie tę urodę w pięknej kolorowej jedwabnej sukience
(odsłaniajacej opalone nogi) i sandałkach na obcasie (odsłaniających
zapewne równie śliczne) stopy.
3-)
--
XL

Identyczni?
Czarny Jezus
Trwoga
Dlaczego ludzie nie potrafią dyskutować?
"Cała prawda o Owsiaku".