Kiedy wreszcie Polacy wybiora Korwina na prezydenta...

341. Data: 2014-01-25 00:00:41

Temat: Re: Kiedy wreszcie Polacy wybiora Korwina na prezydenta...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 24 Jan 2014 23:15:08 +0100, krys napisał(a):

> A co Ci pozostało?

Otóż.
--
XL

342. Data: 2014-01-25 00:05:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 24 Jan 2014 23:24:47 +0100, FEniks napisał(a):

> Taaa, wtedy na pewno nie szokowałyby nas doniesienia o umierających w
> poczekalniach staruszkach, ani głodujących dzieciach.

Zwalczenie zjawisk, o których piszesz, zależy od poziomu moralnego
społeczeństwa, a nie od systemu społeczno-ekonomiczno-politycznego...
--
XL

343. Data: 2014-01-25 09:20:18

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Ja kiedyś wierzyłam w przyjaźń polsko-radziecką i w wyzwolenie przez nią
> Polski od imperialistycznych zapędów Zachodu,

Ja nie, za młoda jestem;-)
Ale znam człowieka, który w ubiegłym roku odkrył, ze 17 września 1939 to
jednak nie była odsiecz przeciwko Niemcom;-). W szkole się tak uczył.

> Tak, trzeba - ale trzeba mierzyć siły na zamiary, żeby nie "robić" po
> prżnicy, dużo nas takich nie ma wszak, a w pustynię siać nie da rady, więc
> trzeba chociaż głowkować, gdzie cokolwiek ma szansę wyrosnąć.

Wiesz co, ja mam takie zdanie, że na grupach dyskusyjnych to jednak bywają
ludzie inteligentni, potrafiący myśleć.
Odpuszczam sobie za to pracowników budżetówki, bo oni wierzą, że pieniądze
bierze się z bankomatu.

344. Data: 2014-01-25 09:22:08

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Zwalczenie zjawisk, o których piszesz, zależy od poziomu moralnego
> społeczeństwa, a nie od systemu społeczno-ekonomiczno-politycznego...

Nie do końca. Wszak państwo przejęło od obywateli opiekę nad słabszymi, więc
obywatele mogą sie poczuć zwolnieni z obowiązku, prawda?

345. Data: 2014-01-25 09:29:56

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-25 09:22, krys pisze:
> [...]

Cieszę się, że to zrozumiałaś. To właśnie chciałam przekazać. :)

> Nie do końca. Wszak państwo przejęło od obywateli opiekę nad słabszymi, więc
> obywatele mogą sie poczuć zwolnieni z obowiązku, prawda?

No to hop siup, zmieńmy zasady.

Ewa

346. Data: 2014-01-25 10:09:47

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks wrote:

> [...]
> urzędnika wydającego pozwolenie na wycięcie własnego drzewa we własnym
> ogrodzie etc"), którego to sobie rzekomo nie wyobrażam?

Cejrowski twierdzi, że Ameryka Południowa nieźle sobie radzi. Ekwador.
Ale dawno temu zbudowano bez tych wszystkich fajerwerków i ministrów
dzisiejszą potegę - USA

> A, to zależy też od tego, co miałabyś poza granicami tego swojego
> wymarzonego państwa.

Nie zależy. Bo moje wymarzone państwo minimum opiera się na wojsku do
ochrony zewnetrznej, policji do pilnowania porządku w środku i sądownictwa
do rozstrzygania sporów i karania bandziorów.
To wskażesz mi tego urzędnika, którego ja potrzebuję do funkcjonowania?

> Bardzo fajnie snuje się różne utopie. Dopóki oczywiście nikt nie próbuje
> tego wprowadzać na siłę w życie, zapominając, że nie jest na świecie sam.

Właśnie NIKT NIE PRÓBUJE WPROWADZAĆ NA SIŁĘ. To też jest założenie
libertarianizmu - jesteś wolnym człowiekiem i odpowiadasz za to, co robisz.

347. Data: 2014-01-25 10:37:40

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-01-25 09:20, obywatel krys uprzejmie donosi:

> [...]
> ludzie inteligentni, potrafiący myśleć.
> Odpuszczam sobie za to pracowników budżetówki, bo oni wierzą, że pieniądze

A pracowników budżetówki bywających na grupach dyskusyjnych?

348. Data: 2014-01-25 10:45:10

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:

> Dnia 2014-01-25 09:20, obywatel krys uprzejmie donosi:

> A pracowników budżetówki bywających na grupach dyskusyjnych?

Odpuszczam, występuje konflikt interesów. Nie gryzie się ręki, która karmi.
Aczkolwiek jak chcą, to sami potrafią znaleźć miejsce do dyskusji, prawda?

349. Data: 2014-01-25 10:59:26

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-01-25 10:45, obywatel krys uprzejmie donosi:

> Odpuszczam, występuje konflikt interesów. Nie gryzie się ręki, która karmi.
> Aczkolwiek jak chcą, to sami potrafią znaleźć miejsce do dyskusji, prawda?

Może jakby założyć, że bywają inteligentni, co to nawet niewypłacalność
bankomatu dostrzegają.

350. Data: 2014-01-25 11:01:32

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-25 10:15, krys pisze:

> Chyba jednak nie mnie. Przekazać.

Posłużyłam się Tobą w roli przekaźnika. Sorry, taki mam internet, XLę mi
wycina.

> Przecież Ty wolisz demokrację?

No ale skoro w minarchii ma być lepiej...

Ewa

Identyczni?
Czarny Jezus
Trwoga
Dlaczego ludzie nie potrafią dyskutować?
"Cała prawda o Owsiaku".