Kiedy wreszcie Polacy wybiora Korwina na prezydenta...

351. Data: 2014-01-25 11:05:09

Temat: Re: Kiedy wreszcie Polacy wybiora Korwina na prezydenta...
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-25 10:09, krys pisze:

> Cejrowski twierdzi, że Ameryka Południowa nieźle sobie radzi. Ekwador.

To nie m.in. tam właśnie dawał łapówki celnikom?

> Ale dawno temu zbudowano bez tych wszystkich fajerwerków i ministrów
> dzisiejszą potegę - USA

No. A w demokracji ateńskiej było coś w rodzaju minarchii.

> Nie zależy. Bo moje wymarzone państwo minimum opiera się na wojsku do
> ochrony zewnetrznej, policji do pilnowania porządku w środku i sądownictwa
> do rozstrzygania sporów i karania bandziorów.
> To wskażesz mi tego urzędnika, którego ja potrzebuję do funkcjonowania?

Moje wymarzone nie potrzebuje żadnego urzędnika.

Ewa

352. Data: 2014-01-25 11:06:40

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks wrote:

> Posłużyłam się Tobą w roli przekaźnika. Sorry, taki mam internet, XLę mi
> wycina.

Wybaczam;-)

> No ale skoro w minarchii ma być lepiej...

To po co narzekać na te staruszki i dzieci, które nie doceniają systemu,
skoro jest dobrze?

353. Data: 2014-01-25 11:29:18

Od: Lolitka <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa
Zwacza kler demokracje bo kościół to system totalitarny i to jemu marzy się
Monarchia, ta przeklęta rewolucja francuska ograniczyła im chłostanie ludzi i nimi
rozporządzanie bo dała prawa człowieka, co biskup powiedział to musiałaś iść na
wojenkę lub mu się córeczka spodobała czy niespodobała to zawsze źle i nic nie mogłaś
zrobić bo żadnych praw nie miałaś, On rządził. Ale dlaczego buractwo tak chce mieć
pana jak Krys, Chiron, Ikselka itd Monarche...bo to skrajna niedojrzałość która
panicznie musi mieć kogoś kto mu mówi jak ma żyć, mentalność niewolnika, oni tu
błagają o kajdany .A demokracja to wolność i odpowiedzialność za swoje poczynania,
czyli etap dojrzałości, gdzie człowiek decyduje o swoim życiu i ustrój chroni tą jego
dojrzałość czyli wolność i odpowiedzialność . Ta Monarchia to może być Stalin, to
może być kler śniący o starym bo byli zupełnie bezkarni i co chcieli narzucić
narzucali, dlatego non stop nie licząc się z naszymi prawami atakują nam konstytucje,
są bezkarni czyli ponad prawem, mogli zgwałcić, porąbać bo nikt nie miał praw
chroniących jego osobę, monarcha decydował, ktoś wyżej. Jednak mentalność wsi
niedojrzałej jak sama widzisz potrzebuje tyrana bo oni zbyt niedorozwinięci są do
życia samoodpowiedzialnego i ta ich bezmózgowość, to biskup powie największe
idiotyzmy to on ma racje i posłusznie będą wykonywać. Fromm to opisał w książce
ucieczka od wolności. Stąd ta monarchia, kler podpusza, ale niewolnik przerażony
dojrzałością będzie zawsze kochał Stalina i jak widzimy w polsce nadal im mało.

354. Data: 2014-01-25 11:58:06

Od: Lolitka <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa
Reasumując: wszystko jest etapem ewolucji społczenie, monarchia to etap niedojrzały,
gdzie władca robił co chciał ale jednocześnie o wszystkim..decydował, czyli niewolnik
nie musiał decydować sam za siebie, miał pana do którego skamlał i się pod lizywał.
Ewolucja społeczna dała niewolnikowi wolność lub wywalczył by decydować o swoim
życiu, być panem sam dla siebie. Dlatego ich to chyba do zoo trzeba pozamykać, będą
mieli kraty i zboczonego morarche biskupa im się z nimi wrzuci, i będą walczyli o
przywilej jebania ich w odbyty. Czyli będzie decydował o wszystkim za nich.

355. Data: 2014-01-25 11:59:30

Od: niebieski <n...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.01.2014 20:40, FEniks pisze:

> OK. Tylko walka z tym ustrojem, jaki mamy, poprzez czepianie się
> niepełnosprawnych, to tak jakby chcieć zabić słonia drapiąc go w paznokieć.

A kto się czepiał niepełnosprawnych? Mowa była o złodziejskim działaniu
państwa, które jednym zabiera, aby dać innym.
Kwestia paraolimpiady to tylko jeden mały fragment tego systemu. System
składa się z ogromnej ilości takich drobiazgów.

Nie potrafisz.

> A Ty chcesz te wszystkie kwestie wyleczyć monarchią?

Wolnym rynkiem - bez socjalizmu.

Kto będzie królem?
> I co, jeśli zostałby nim Kaczyński? Kaczyński pół biedy, bo przynajmniej
> nie będzie dynastyczna. Ale taki Ziobro lub Macierewicz? To byłby raj!
> Podoba Ci się to, co jest w Rosji?
> Ukraina wybrała drogę poza UE,
> możemy/będziemy mogli zaobserwować, jak na tym wyjdzie...

Norwegia i Szwajcaria wybrała i jak widać da się jako tako żyć poza unią.

> Te Wasze pomysły z monarchią są śmieszne. Chyba zapominacie, że jesteśmy
> krajem bez atutów w postaci ropy, kolonii, supertechnologii itd.

Załóżmy, że tak jest, choć się z tą opinią nie zgadzam.
Tym bardziej potrzebujemy w takim przypadku dobrego, efektywnego państwa.

--
niebieski

356. Data: 2014-01-25 13:46:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 25 Jan 2014 11:16:17 +0100, krys napisał(a):

> Może i dawał, takie prawo miejscowe. Za wschodnią granicę też bez łapówek
> nie masz po co jechać.

> Wykręt.

To akurat nihil novi, kolejny po prostu - ja się (pomimo mych próśb) do tej
pory nie doczekałam (obiecanego!) konstruktywnego ralnego sposobu na realne
załatwienie realnego problemu realnej nieletniej realnie żyjącej z realnym
30-latkiem...
--
XL

357. Data: 2014-01-25 22:16:18

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-25 11:06, krys pisze:

> mi

> Wybaczam;-)
> To po co narzekać na te staruszki i dzieci, które nie doceniają systemu,
> skoro jest dobrze?

Ależ skąd taki wniosek, że jest dobrze?
Ja tylko nie jestem zwolenniczką wylewania dziecka z kąpielą. Oraz wiary
w to, że zmiana miski zmieni także wodę w kranie.

Ewa

358. Data: 2014-01-25 22:21:58

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-25 11:16, krys pisze:
> Może i dawał, takie prawo miejscowe. Za wschodnią granicę też bez łapówek
> nie masz po co jechać.

Czyli tam, gdzie szwankuje demokracja.

No a ja się w łapówkarskich klimatach nie czuję ani dobrze, ani bezpiecznie.

> Wykręt.

Bynajmniej. To jest dokładnie tak samo życzeniowe podejście, jak Twój
minarchizm czy libertarianizm w superdojrzałym społeczeństwie. Dokładnie
nic to nie wnosi w obecną sytuację naszego kraju. Czyli - baju baju
żyjmy w raju.

Ewa

359. Data: 2014-01-25 22:25:17

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-25 11:59, niebieski pisze:

> Norwegia i Szwajcaria wybrała i jak widać da się jako tako żyć poza unią.

Porównujesz do naszego kraju kraje-raje: jeden, który ma gęstość
zaludnienia 10-krotnie mniejszą plus złoża ropy naftowej, drugi z
wiekowymi tradycjami bankowymi.

> Tym bardziej potrzebujemy w takim przypadku dobrego, efektywnego państwa.

Zgadzam się w 100%. :)

Ewa

360. Data: 2014-01-26 08:47:33

Od: niebieski <n...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.01.2014 22:25, FEniks pisze:

> Porównujesz do naszego kraju kraje-raje: jeden, który ma gęstość
> zaludnienia 10-krotnie mniejszą plus złoża ropy naftowej, drugi z
> wiekowymi tradycjami bankowymi.

I tylko dlatego, że nie mamy złóż ropy naftowej mamy się dać wyzyskiwać
i rujnować do reszty kraj w socjaliźmie? To ma być usprawiedliwienie
tego dziadostwa?
Wenezuela też ma ropę. I co z tego. Niedawno czytałem, że mieszkańcy
mają problem z papierem toaletowym.

Mamy wiele innych atutów i nie musimy żródła swoich niepowodzeń widzieć
tylko w tym, że komuś się powodzi lepiej.
IMO to czy ten kraj wyjdzie kiedyś na prostą zależy głównie od
mentalności społeczeństwa. Wolny człowiek będzie się rozwijał i
przeniesie ten rozwój na swoje otoczenie. Niewolnik socjalny myśli tylko
o żarciu, rozrywce i żąda coraz wiekszych "praw".

--
niebieski

Identyczni?
Czarny Jezus
Trwoga
Dlaczego ludzie nie potrafią dyskutować?
"Cała prawda o Owsiaku".