Re: Kiedy wreszcie Polacy wybiora Korwina na prezydenta...

From: niebieski <n...@i...eu>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Kiedy wreszcie Polacy wybiora Korwina na prezydenta...
Date: Sat, 25 Jan 2014 11:59:30 +0100
<lboop4$7vc$1@usenet.news.interia.pl>
<52e01eb0$0$2204$65785112@news.neostrada.pl>

W dniu 22.01.2014 20:40, FEniks pisze:

> OK. Tylko walka z tym ustrojem, jaki mamy, poprzez czepianie się
> niepełnosprawnych, to tak jakby chcieć zabić słonia drapiąc go w paznokieć.

A kto się czepiał niepełnosprawnych? Mowa była o złodziejskim działaniu
państwa, które jednym zabiera, aby dać innym.
Kwestia paraolimpiady to tylko jeden mały fragment tego systemu. System
składa się z ogromnej ilości takich drobiazgów.

Nie potrafisz.

> A Ty chcesz te wszystkie kwestie wyleczyć monarchią?

Wolnym rynkiem - bez socjalizmu.

Kto będzie królem?
> I co, jeśli zostałby nim Kaczyński? Kaczyński pół biedy, bo przynajmniej
> nie będzie dynastyczna. Ale taki Ziobro lub Macierewicz? To byłby raj!
> Podoba Ci się to, co jest w Rosji?
> Ukraina wybrała drogę poza UE,
> możemy/będziemy mogli zaobserwować, jak na tym wyjdzie...

Norwegia i Szwajcaria wybrała i jak widać da się jako tako żyć poza unią.

> Te Wasze pomysły z monarchią są śmieszne. Chyba zapominacie, że jesteśmy
> krajem bez atutów w postaci ropy, kolonii, supertechnologii itd.

Załóżmy, że tak jest, choć się z tą opinią nie zgadzam.
Tym bardziej potrzebujemy w takim przypadku dobrego, efektywnego państwa.

--
niebieski