Kiełbaski z piekarnika - jak?

11. Data: 2005-11-13 19:22:54

Temat: Re: Kiełbaski z piekarnika - jak?
Od: "Mariusz" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zalezy co rozumiesz pod pojeciem "opiekacz"
> Polskie kuchenki maja cos takiego w piekarniku (elektrycznym) jak rodzaj
> grilla (nazywany czesto w instrukcjach wlasnie mianem opiekacz)
> Tyle ze na pare minut nie oplaca sie rozgrzewac tego

Mają i nie tylko nazywa się opiekacz, ale nim jest. Działa jak grill
kwarcowy, nagrzewa się w kilka sekund.
(bynajmniej mój piekarnik Amica- najwyższy model - takowy ma.)

--
Mariusz

12. Data: 2005-11-13 19:24:07

Od: "Mariusz" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Problem w tym ,że polskie kuchenki w odróżnieniu od angielskich nie mają
> opiekaczy w wyposażeniu.

Mój "polski piekarnik" ma takowy ;-) (mikrowela teściów też ma grila)

--
Mariusz

13. Data: 2005-11-14 18:11:18

Od: "Maciek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

> Mój "polski piekarnik" ma takowy ;-) (mikrowela teściów też ma grila)

Nie chodzi o grilla,opiekacz w kuchence,piekarniku tylko nad kuchenką.

14. Data: 2005-11-15 18:13:43

Od: "Jackare" <j...@i...pl_wytnijto_> szukaj wiadomości tego autora

> Problem w tym ,że polskie kuchenki w odróżnieniu od angielskich nie mają
> opiekaczy w wyposażeniu.

znaczy grilla, tak ? Ja mam polską kuchenkę i mam grilla, nawet z roznem
obrotowym, więc nie dramatyzujmy..
--
jackare

15. Data: 2005-11-16 15:24:42

Od: "Mariusz" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie chodzi o grilla,opiekacz w kuchence,piekarniku tylko nad kuchenką.

Co to znaczy "nad kuchenką" bo nie kumam ;-)

--
Mariusz

Proble ze schabem...
orzechy włoskie