Sos karmelowy

1. Data: 2005-11-10 18:21:19

Temat: Sos karmelowy
Od: "Wanda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Czy ktoś z grupowiczów zna przepis na w/w sos który można zastosować do mięsa?
Jadłam (w restauracji) piersi kurczaka z nadziewane sliwkami i to wszystko
potraktowane sosem karmelowym. Wszystko pycha, a sos boski.
Wanda.

2. Data: 2005-11-10 18:26:24

Temat: Re: Sos karmelowy
Od: "Wanda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jadłam (w restauracji) piersi kurczaka z nadziewane sliwkami i to wszystko
> potraktowane sosem karmelowym. Wszystko pycha, a sos boski.

Przepraszam za błąd, nie wiem skąd w tekście "z"
W.

3. Data: 2005-11-15 18:17:08

Od: "Jackare" <j...@i...pl_wytnijto_> szukaj wiadomości tego autora

Można zastosować "nieco oszukany" sos teriyaki.
Do sosu sojowego dodajemy cukier i mieszamy. Dodajemy tyle cukru aby sos
uzyskał gęstą konsystencję po całkowitym rozpuszczeniu cukru.
Leniwi mogą dodać np miód sztuczny.

Sos powinien być na tyle gęsty aby nie spływał z potraw tylko zostawał na
powierzchni jako gęste krople

Pycha.
--
Jackare
Bytom

4. Data: 2005-11-16 21:26:04

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Leniwi mogą dodać np miód sztuczny.
>
> Sos powinien być na tyle gęsty aby nie spływał z potraw tylko zostawał na

Dziękuję dopiero teraz, nie miałam neta. Wypróbuję w sobotę. Pozdrawiam. Wanda.

Kiełbaski z piekarnika - jak?
Proble ze schabem...
orzechy włoskie
potrawy z folii