orzechy włoskie

1. Data: 2005-11-10 14:14:17

Temat: orzechy włoskie
Od: "Marzka" <m...@C...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam pytanie: w czym i jak najlepiej przechowywać wyłuskane orzeczy wloskie,
żeby nie straciły smaku i nie złapały pleśni.

Pozdrawiam,
Marzka

2. Data: 2005-11-14 14:41:31

Temat: Re: orzechy włoskie
Od: Aneczka <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marzka napisał(a):
> Witam,
> mam pytanie: w czym i jak najlepiej przechowywać wyłuskane orzeczy wloskie,
> żeby nie straciły smaku i nie złapały pleśni.

Ja trzymam w średnio szczelnych pudełkach po lodach (1) i po śledziach w
jakiejś zalewie (2) (oczywiście dawno wiele razy wymyte ;) )
I to oczywiście w szafce, raczej z tyłu (choć nei wiem czy światło ma
znaczenie).

Jak dotąd (od wiosny) nic im się nie dzieje (co jakiś czas otwierane,
ostatnio częściej - a to placek, a to surówka...).

--
Pozdrówki,
Aneczka

potrawy z folii