Kilka fotek mojej początkującej winnicy

1. Data: 2003-07-02 08:33:52

Temat: Kilka fotek mojej początkującej winnicy
Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chora Canadice (miały być choroby grzybowe, ale nie poskutkowało - teraz
zwalczam przędziorki - MAGUS 200 SC)
http://www.motocykle.terramail.pl/wino/canadice1.jpg do 24, czyli
canadice24.jpg ( po odpaleniu linka zmieniaj w przeglądarce numer w jpg na
następny)

Sadzonka Beta (mam dwie) ma już gronko. Cała sadzonka na fot 5.
http://www.motocykle.terramail.pl/wino/beta1.jpg do 5 czyli
http://www.motocykle.terramail.pl/wino/beta2.jpg
http://www.motocykle.terramail.pl/wino/beta3.jpg
http://www.motocykle.terramail.pl/wino/beta4.jpg
http://www.motocykle.terramail.pl/wino/beta5.jpg

http://www.motocykle.terramail.pl/wino/iliczewskij_r
anij.jpg - fot sadzonki.

A to miejsce gdzie mam 26 sadzonek winorośli.
Na szybkiego uprzątnięty teren budowy za domem. Ziemia bez zbytniego
przygotowania, po prostu wsadzone sadzonki i niech rosną. W planach
oczywiście będzie tu o wiele ładniej.
http://www.motocykle.terramail.pl/wino/winnica1.jpg
http://www.motocykle.terramail.pl/wino/winnica2.jpg
http://www.motocykle.terramail.pl/wino/winnica3.jpg
Jacek
GG 2998829

2. Data: 2003-07-03 03:30:17

Temat: Re: Kilka fotek mojej początkującej winnicy
Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Agent 0700 napisał(a) w wiadomości: ...
>Sadzonka Beta (mam dwie) ma już gronko.

Zdjecia ladne, duze, chociaz przez to troche dlugo sie sciagaly.
Czy u 'Bety' typowe jest zarozowienie pedow i ogonkow lisciowych? Czy tez
cecha ta objawia sie tylko na bardzo slonecznych stanowiskach?
Czy budowa gron (jak na zdjeciach) tez jest typowa dla tej odmiany? (tj.
owocki nierownomiernie wyrosniete).

>http://www.motocykle.terramail.pl/wino/iliczewskij_
ranij.jpg - fot
sadzonki.

Wiem jedno - to co u mnie to nie 'Iliczewskij ranij' :)
Takie zdjecia (pod warunkiem, ze ma sie stuprocentowa pewnosc co
przedstawiaja) sa niezastapione w ocenie odmiany.

>http://www.motocykle.terramail.pl/wino/winnica3.jpg

Na tym zdjeciu rzuca sie w oczy niebieski kwiatek (prawdopodobnie z rodziny
szorstkolistnych) :)

Pozdrawiam,
Bpjea

3. Data: 2003-07-03 07:08:25

Temat: Re: Kilka fotek mojej poczštkujšcej winnicy
Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy u 'Bety' typowe jest zarozowienie pedow i ogonkow lisciowych? Czy tez
> cecha ta objawia sie tylko na bardzo slonecznych stanowiskach?
Trzeba zapytać się Janusza, ja nie wiem, ale fotki wyszły bardzo
realistycznie.
Beta rośnie w miejscu bardzo dobrze nasłonecznionym.

> Czy budowa gron (jak na zdjeciach) tez jest typowa dla tej odmiany? (tj.
> owocki nierownomiernie wyrosniete).
Ta moja Beta to jest dopiero sadzonka - sadzona ze 2-3 miesiące temu.
Na początku były równomierne malutkie kuleczki, ale w miarę wzrostu widać
co... nie nieprzeszkadza.

> [...]
> Takie zdjecia (pod warunkiem, ze ma sie stuprocentowa pewnosc co
> przedstawiaja) sa niezastapione w ocenie odmiany.

A jak w moim sklepie się pomylili i to moje to nie jest Ilicz? To co?

> Na tym zdjeciu rzuca sie w oczy niebieski kwiatek (prawdopodobnie z
rodziny
> szorstkolistnych) :)
Ten kwiatek robi tam za chwast, ale przyjrzę mu się lepiej.

Pozdrawiam
Jacek

4. Data: 2003-07-03 13:54:35

Temat: Odp: Kilka fotek mojej początkującej winnicy
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bpjea <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:be0aia$nct$...@a...news.tpi.pl...
> Czy u 'Bety' typowe jest zarozowienie pedow i ogonkow lisciowych?

Typowe jest silne zaczerwienienie w węzłach. Jednak typowych cech nalezy się
spodziewac u doroslego krzewu. Sadzonki często są nie reprezentatywne.
Czerwone ogonki liści sa typowe.

> Czy budowa gron (jak na zdjeciach) tez jest typowa dla tej odmiany? (tj. >
owocki nierownomiernie wyrosniete).
Grono odmiany Beta możesz sobie obejrzec na www.winogrona.org
Pozdrawiam :-)
Janusz

5. Data: 2003-07-03 13:56:21

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agent 0700 <k...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:be0k96$78n$...@a...news.tpi.pl...

> A jak w moim sklepie się pomylili i to moje to nie jest Ilicz? To co?

Jest. Tego akurat jestem pewien. :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

pada, pada, pada...