Kinga Preis...

1. Data: 2011-03-24 20:14:15

Temat: Kinga Preis...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

...najlepsza polska aktorka.

Rola żony rotmistrza Pileckiego w filmie "Śmierć rotmistrza Pileckiego"
Bugajskiego (2006) to coś, co mną wstrząsnęło. AKTORSTWO PIERWSZEJ PRÓBY.
Jej wszystkie role są perłami.
Teraz z przyjemnością oglądam ją w "Ojcu Mateuszu". Ten film oglądam tylko
po to, aby zobaczyć Kingę Preis.

2. Data: 2011-03-24 20:34:38

Temat: Re: Kinga Preis...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 24 Mar 2011 21:14:15 +0100, Ikselka napisał(a):

> [...]
> Jej wszystkie role są perłami.
> Teraz z przyjemnością oglądam ją w "Ojcu Mateuszu". Ten film oglądam tylko

http://film.onet.pl/osoby/katalog/aktorzy-serialowi/
kinga-preis,10406,osoba.html

3. Data: 2011-03-24 20:53:04

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://film.onet.pl/osoby/katalog/aktorzy-serialowi/
kinga-preis,10406,osoba.html

a co to ma wspolnego z tematyka tej grupy??

i.

4. Data: 2011-03-24 21:22:12

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

kinga-preis,10406,osoba.html

> a co to ma wspolnego z tematyka tej grupy??

Wszystko, co dotyczy Ikselki jest związane z tematyką grupy.

5. Data: 2011-03-24 22:03:43

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Mar, 21:14, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> [...]
> Jej wszystkie role są perłami.
> Teraz z przyjemnością oglądam ją w "Ojcu Mateuszu". Ten film oglądam tylko

nie znam tej "najlepszej polskiej aktorki"

6. Data: 2011-03-24 22:18:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 24 Mar 2011 22:22:12 +0100, Veronika napisał(a):

> Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

kinga-preis,10406,osoba.html

> Wszystko, co dotyczy Ikselki jest związane z tematyką grupy.

Oczywiście. Coraz częściej zmuszona jestem przyznawać Ci rację :-)

7. Data: 2011-03-24 22:18:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 24 Mar 2011 15:53:04 -0500, Iwon(K)a napisał(a):

kinga-preis,10406,osoba.html

> a co to ma wspolnego z tematyka tej grupy??

Obejrzyj, to się dowiesz :->

8. Data: 2011-03-24 22:20:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 24 Mar 2011 15:03:43 -0700 (PDT), J-23 napisał(a):

> nie znam tej "najlepszej polskiej aktorki"

Wstyd!

9. Data: 2011-03-25 07:02:46

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Mar, 23:20, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> Dnia Thu, 24 Mar 2011 15:03:43 -0700 (PDT), J-23 napisa (a):

> Wstyd!

Z calej listy jej kreacji widzialem jedynie film "Komornik", i ta rola
nie zostawila sladu w mojej pamieci. "Ojca Mateusza" probowalem
obejrzec ale nie daje rady, po kilu chwilach odchodze od telewizora.
Wole filmy przyrodnicze, od scen z zycia na polskiej plebani.

10. Data: 2011-03-25 08:47:02

Od: "Vilar" <v...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wstyd!

Hańba!

hahahaha, :-P, MK

Singularity Summit 2010
Taki mąż się trafił. (?)
Feministkom.
"Może mieć wszystko, więc nic jej nie kręci."
Eugenika współczesna