Kiwi , ananas?

1. Data: 2001-01-10 10:42:00

Temat: Kiwi , ananas?
Od: "dinki2099" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy wie ktoś dlaczego nie wolno zalewać galaretką świeżych owoców kiwi i
ananasa?

Czy dlatego , że galaretka jest sytetycznie barwiona?

Z góry wielkie dzięksy!!!

1. Data: 2001-01-10 10:48:57

Temat: Re: Kiwi , ananas?
Od: "lylith" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dinki2099" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
> Czy wie ktoś dlaczego nie wolno zalewać galaretką świeżych owoców kiwi i
> ananasa?
>
> Czy dlatego , że galaretka jest sytetycznie barwiona?
>
> Z góry wielkie dzięksy!!!

dlatego, ze wtedy galaretka sie nie zetnie.

pozdrawiam
lidia

1. Data: 2001-01-10 11:43:38

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

lylith wrote:

> dlatego, ze wtedy galaretka sie nie zetnie.

...ze względu na zawartośc enzymu - papainy - który powoduje rozbicie
łańcuchów białkowych np. w żelatynie
Taki mądry sam z siebie nie jestem - wyczytałem to na Grupie :)))

sadyl

1. Data: 2001-01-10 12:58:21

Od: "wacek" <t...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sadyl" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> ...ze względu na zawartośc enzymu - papainy - który powoduje rozbicie
> łańcuchów białkowych np. w żelatynie

I rozbija chyba nie tylko w żelatynie. Kiedyś jak wciągnąłem całego surowego
ananasa,
to on chyba porozbijał te łańcuchy we mnie, bo o mało się nie rozpadłem.

Uzdrawiam WCk

1. Data: 2001-01-10 20:04:50

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wacek <t...@h...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:93hrn4$22a$...@n...tpi.pl...
[...]
> to on chyba porozbijał te łańcuchy we mnie, bo o mało się nie rozpadłem.
na mnie tak działa mleko i niektóre kapustki kiszone "inaczej".
Czasami wystarczy 1. minuta!
pozdr. Jerzy

1. Data: 2001-01-12 10:15:07

Od: m...@p...fm (NaLesnik) szukaj wiadomości tego autora

| ..ze względu na zawartośc enzymu - papainy - który powoduje rozbicie
| łańcuchów białkowych np. w żelatynie
| Taki mądry sam z siebie nie jestem - wyczytałem to na Grupie :)))
|
| sadyl

sadyl!
Rozwaliłeś mnie do łez. Ja ostatnio miałem przypadek, że polałem kiwi galaretką.
Dopiero
kiedy galaretka się nie ścięła - przypomniało mi się, że po prostu się nie zsiądzie,
ale... nie czytałem wcześniej grupy.

(Na)Lesnik

___________________________
"Istnieją trzy rodzaje prawd:
świynto prowda, tyz prowda
i gówno prowda"
ks. Tischner

-------------------R--E--K--L--A--M--A--------------
---------
Zwyciezcy i przegrani, nadzieje, sukcesy, porazki i kiksy.
INTERIA.PL prezentuje Pierwszy Internetowy Plebiscyt Sportowy
Zaglosuj i wygraj! http://sport.interia.pl/id/stat/plebiscyt
--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

Re: musztardy
szczupak
cebula- pytanko
wwwino
Re: Czy rosol /wywar/ na miesie jest zdrowy?