Klapka na proszek w zmywarce

1. Data: 2004-09-24 16:21:45

Temat: Re: Klapka na proszek w zmywarce
Od: "Lesio5" <l...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Bauer" <R...@b...cy> napisał w wiadomości
news:ciuv2d$3e$1@news.onet.pl...

> Może to "On, Robot" jest winny.

Spotkalem tu kilku obrońców jakosci tego produktu z Polleny Jawor. Niechze
sie wypowiedza.
Ja nadal uwazam, ze to badziewie.

--
Leszek Grelak - Lesio5
I thought I was someone else, someone good.

1. Data: 2004-09-24 16:23:03

Od: "Lesio5" <l...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

> Przyznam, że pierwszego zdania nie rozumiem. Drugie też mogłbyś
> rozwinąć. Nie wszyscy rodzą sie z wiedzą absolutną.

To krytyka jakosci zmywarki Idensit i proszku Robot.
Co do 1 nie mam zadania (bo nie znam) co do 2 wniosku sie zgadzam.

1. Data: 2004-09-24 16:25:22

Od: "Lesio5" <l...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bramka" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Dlaczego? możesz coś więcej?

Uniwersalne srodki 3 w 1 ktore nie mozna precyzyjnie dozowac automatyka
zmywarki moga spowodowac wiecej szkód w jakosci mycia niz pozytku.

1. Data: 2004-09-24 21:31:04

Od: "Tomasz Bauer" <R...@b...cy> szukaj wiadomości tego autora

Lesio5 napisał:

> To krytyka jakosci zmywarki Idensit i proszku Robot.
> Co do 1 nie mam zadania (bo nie znam) co do 2 wniosku sie zgadzam.

Jestem skłonny zgodzić sie z Toba. Zmywarka, hmm zobaczymy, znajomi
maja 11 lat i chwalą.
Robota postawiłem do kąta i uzywam proszku Calgonit - wszystko gra i
dobrze myje.
Przry okazji - jest też proszek Ludwik - tak ze dwa razy tańszy od
Calgonitu - czy ktoś ma z nim jakies doświadczenia? Bo jak zwykle są
dwie opcje:
1) Calgonit jest 2x droższy bo jest 2x lepszy
2) Calgonit ma znana nazwę i płaci się za markę

Moje doświadczenia z Ludwikiem zwykłym są raczej pozytywne - postęp w
jakości w porównaniu z Ludwikeim lat 80- - tych jest porażajacy. Moze
zaczęli robić dobre (bo polskie :-) produkty?

--
Pozdrawiam z domu :-)
Tomek B.

1. Data: 2004-09-25 04:58:06

Od: "Lesio5" <l...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Przry okazji - jest też proszek Ludwik - tak ze dwa razy tańszy od
> Calgonitu - czy ktoś ma z nim jakies doświadczenia?

Radzilbym stosowac jednak Somat (Henkel) - jesli masz do niego dostep. I
nieco tanszy i lepszy niz Calgonit.

1. Data: 2004-09-25 11:36:25

Od: p0li <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

O->Dnia 25.09.04 06:58:06 niejaki Lesio5 napisał:
> Użytkownik "Tomasz Bauer" <R...@b...cy> napisał w wiadomości

> Radzilbym stosowac jednak Somat (Henkel) - jesli masz do niego dostep. I
> nieco tanszy i lepszy niz Calgonit.

tu się nie zgodzę - stosowałem calgonit i somat - w moim przypadku lepiej
pierze naczynia calgonit

--
P0zdrawiam
p0li p0li(at)poczta.onet.pl

1. Data: 2004-09-25 12:14:10

Od: "bramka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"> Uniwersalne srodki 3 w 1 ktore nie mozna precyzyjnie dozowac automatyka
> zmywarki moga spowodowac wiecej szkód w jakosci mycia niz pozytku.

Ja chyba wcześniej niezbyt dobrze doczytałam;)
Właściwie nie chodziło mi o słuszność czy nie, używania
środków uniwersalnych, a tym bardziej o skuteczność tychże,
a raczej o to, czy lepiej używać proszek czy tabletki, zwykłe,
nie "3w1", czy raczej żadnej różnicy tu nie ma, bo właściwie jaka?
pozdrawiam
bramka

1. Data: 2004-09-25 15:26:56

Od: "Beata" <s...@w...vectranet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Bauer" <R...@p...hj.rqh.cy> napisał w wiadomości
> Od paru dni jestem szczęśliwym (?) posiadaczem zmywarki Indesit IDL55.
> Rzeczona zmywarka ma na drzwiach klapke na proszek ew. tabletki 3w1.
> No i ta klapka otwiera sie w trakcie prania, tfu, mycia. Czy tak
> powinno być?

oczywiscie, w pewnym momencie zmywania powinna sie otworzyc i wypuscic
tabletke :)

>....gdyby nie fakt, że tabletka (marki> Robot) z tego pojemniczka wyłazi
częściowo w postaci mazi, a częściowo
> się rozpuszcza :-(. IMHO powinna się cała w trakcie mycia rozpuścić.

mysle, ze to nie jakosc tabletki ...
ja uzywam calgonitu albo somatu i kilka razy tez sie zdazyla taka sytuacja
jaka opisales, czesciowo tabletka sie rozpuscila a czesciowo rozmazala ...
bylo to wynikiem zlego ulozenia jakiegos naczynia na wysokosci klapki (w mom
przypadku to gorny kosz), ktore stanowilo blokade otwarcia klapki.

Pozdrawiam
Beata

1. Data: 2004-09-26 12:29:34

Od: " 666" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaki klient, taka zmywarka...
JaC

1. Data: 2004-09-27 06:40:59

Od: "rpm" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja się nie zgadzam. Używam Robota od 3 miesięcy i nie widzę różnicy w
porównaniu z Calgonitem. Chodzi przecież o to żeby gary było dobrze umyte -
i tak się dzieje w moim przypadku.

Robert

Sofa rozkładana.
renowacja wanny