Klapka na proszek w zmywarce

1. Data: 2004-09-27 07:13:56

Temat: Re: Klapka na proszek w zmywarce
Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rpm" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
news:cj8d80$s0j$1@opal.futuro.pl...
> A ja się nie zgadzam. Używam Robota od 3 miesięcy i nie widzę różnicy w
> porównaniu z Calgonitem. Chodzi przecież o to żeby gary było dobrze
umyte -
> i tak się dzieje w moim przypadku.

Ja kiedyś kupiłam Robota, bo nie znalazłam na półce Calgonitu, który do tej
pory kupowałam. Myć mył, nawet nieźle, ale ten zapach ....... :( Chemia,
chemia i jeszcze raz chemia, zapach którym pachniały mi szafki w kuchni,
jedzenie na talerzu... Błe. Z Calgonitem nie mam tego problemu. Podobnie
zapach do zmywarek Robota, cos obrzydliwego, wyrzuciłam zaraz jak tylko
włożyłam saszetkę do zmywarki. Nigdy więcej nie kupię Robota.

Kasia

1. Data: 2004-09-27 11:41:38

Od: "rpm" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

No cholera! Tak wszyscy psioczą na tego Robota, że chyba kupię dla
porównania Calgonit.

Robert

1. Data: 2004-09-27 12:21:58

Od: "Witek" <w...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No cholera! Tak wszyscy psioczą na tego Robota, że chyba kupię dla
> porównania Calgonit.

Ja nie psioczę :-)
Zaczynałem od proszku Somat (był tańszy od Calgonitu),
potem jak Somat zniknął przerzuciłem się na Calgonit,
a kiedyś w ramach eksperymentu spróbowałem Robota
i jego aktualnie używam.
Nie zauważyłem różnic między tymi trzema produktami.
Ale jest to oczywiście moje subiektywne zdanie
i dotyczy tylko i wyłącznie proszku do zmywarek.

Witek

1. Data: 2004-09-27 15:27:25

Od: "Lesio5" <l...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bramka" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> a raczej o to, czy lepiej używać proszek czy tabletki, zwykłe,
> nie "3w1", czy raczej żadnej różnicy tu nie ma, bo właściwie jaka?

Osobiscie uzywam tabletek 1 w 1. Wiem przynajmniej , ze wyskakuja z
podajnika. Proszku nie uzywalem. Cenowo widze, ze jest to zblizone do siebie
wiec wolnoc Tomku...

--
Leszek Grelak - Lesio5
I thought I was someone else, someone good.

Sofa rozkładana.
renowacja wanny
pralka Aritona
Dla Pani od Behemotka