Klarmin

1. Data: 2007-03-07 09:45:28

Temat: Klarmin
Od: "Masoneczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :-)
Czy ktoś z forumowiczów brał antybiotyk o nazwie Klarmin.
Dla mnie ma za wiele skutków ubocznych - nudności,
wymioty i biegunka w pierwszym dniu, w drugim tylko
nudności, totalny brak apetytu, suchość w ustach.
Można jakoś to przeżyć (najwyżej schudnę), ale czy
warto czy mi pomoże w infekcji dróg oddechowych.
W opakowaniu jest 14 tabletek, ile minimum mam wziąć.
Dostać się terez do lekarza graniczy z cudem, przeludnienie.
Masoneczka

2. Data: 2007-03-07 11:14:55

Temat: Re: Klarmin
Od: "Paweł" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> W opakowaniu jest 14 tabletek, ile minimum mam wziąć.
> Dostać się terez do lekarza graniczy z cudem, przeludnienie.

Ja biorę od poniedziałku Fromilid Uno o przedłużonym uwalnianiu (to chyba to
samo- klarytromycyna). Jedna tabletka 500mg na dobę na zapalenie kratni.
Jestem tym szczęściarzem, że chyba żadne leki na mnie źle nie działają.
Biorę od poniedziałku. Jestem trochę zamroczony, ale to bardziej przez
chorobę (ostry nieżyt). Dziś rano wziąłem trzeci raz. Dziś rano odzykałem
głos, smak i węch i czuję się lepiej, choć gardło mnie dalej boli. Mam brać
łącznie 7 dni. Możesz zobaczyć mój post wyżej klarytromycyna+tussicom. Jaki
lek masz razem z tym Klarminem?

3. Data: 2007-03-07 11:18:12

Od: Piotr <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Brać dokładnie tak, jak zalecił lekarz. Antybiotyki są zwykle pakowane w
takie pudełka, żeby jedno akurat pokrywało się z właściwą kuracją, czyli
zazwyczaj należy wziąć wszystko. Skracając kurację ryzykujesz szybki
nawrót choroby (bo objawy znikną błyskawicznie, ale tym się nie należy
sugerować), tym razem zapewne o cięższym przebiegu.

Za dużo skutków ubocznych? Dostałaś jeden z najbezpieczniejszych
antybiotyków, więc nie narzekaj.

Czy pomoże? W opinii lekarza, który Cię badał - powinno pomóc.

Pozdrawiam
Piotr

4. Data: 2007-03-07 14:41:01

Od: "Masoneczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
> klarytromycyna+tussicom. Jaki lek masz razem z tym Klarminem?

Dostałam Modafen, ale raczej to jest środem przeciwbólowy.
Jako osłonę Lakcid działa lepiej niż Nystatyna, mam coraz mniej nudności.
Masoneczka

5. Data: 2007-03-07 14:42:56

Od: "Masoneczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" <e...@t...pl> napisał w wiadomości
> Za dużo skutków ubocznych?

Wszystkie wypisane w ulotce. Już mi lepiej.

Masoneczka

6. Data: 2008-05-09 07:05:45

Od: m...@p...onet.pl (marta_st1) szukaj wiadomości tego autora

ja biorę klarmin, minimum 7 dni bierze się antybiotyki. tylko właśnie nie
wiem jak to jest bo biorę jeszcze tabletki anty

--
Wysłano z serwisu -> http://www.sanatoria.org - baza osrodków sanatoryjnych

Re: tran
Forum Medyczne Commed.pl