Klimatyzacja w bloku

1. Data: 2004-04-23 12:03:25

Temat: Klimatyzacja w bloku
Od: "Boombastic" <b...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Trochę pogooglowałem w tym temacie i niestety w tym temacie nie było nic
ciekawego, oprócz ubiegłorocznej dyskusji. Dlatego chciałbym sie spytać, czy
ktoś miał doświadczenia z montażem klimy w bloku, czy starał się o zgodę np.
spółdzielni na montaż zewnętrzny, którymi producentami się zainteresować, a
których unikać.

1. Data: 2004-04-23 14:35:50

Temat: Re: Klimatyzacja w bloku
Od: "Andrzej Czekajewicz" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Boombastic" <b...@N...onet.pl> napisał w
wiadomości news:c6b0o6$76d$1@mamut.aster.pl...
> [...]
np.
> spółdzielni na montaż zewnętrzny, którymi producentami się zainteresować,

Witam,

Spółdzielnie różnie zapatrują się na możliwość powieszenia jednostki
zewnętrznej na ścianie budynku. Najlepiej więc umieścić ją albo w obrębie
balkonu, albo jeśli np. mieszkasz w nowym budownictwie i w oknach są takie
metalowe barierki - można powiesić skraplacz właśnie na takiej barierce.
Ale większość ludzi mówi, że lepiej nie pytać spółdzielni o zdanie, żeby nie
usłyszeć "NIE MA MOWY!" :)

Co do producentów ja osobiście polecam wszystkim moim klientom Fujitsu albo
LG. To sprawdzone marki, niestety w średniej i wyższej klasie cenowej. Ale
za tym idzie i jakość i estetyka.
Z tych tańszych dobre są urządzenia firmyu Galanz - na kilka tysięcy sztuk
sprzedanych w zeszłym roku w całej Polsce reklamacji i usterek było tylko
kilkadziesiąt. A cena - naprawdę niska.
Jeśli chcesz porównac ceny - zapraszam na www.klimatop.pl :)

Pozdrawiam
Andrzej Czekajewicz
------------
...: KLIMATOP :... Internetowy sklep z dobrym klimatem
web: www.klimatop.pl ; e-mail: b...@k...pl
------------

1. Data: 2004-04-23 15:23:18

Od: "Boombastic" <b...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> metalowe barierki - można powiesić skraplacz właśnie na takiej barierce.
> Ale większość ludzi mówi, że lepiej nie pytać spółdzielni o zdanie, żeby

Ja mam zabudowany balkon i myslałem nad wkomponowaniem jednostki w tą
zabudowę.
A co do spółdzielni, to jakby nie patrzeć, to ona jest włascicielem całego
budynku, więc czasem warto się spytać.

> [...]
> sprzedanych w zeszłym roku w całej Polsce reklamacji i usterek było tylko

A ile było reklamacji na Fujitsu i LG? Pytam z czystej ciekawości?

1. Data: 2004-04-23 16:03:44

Od: "Andrzej Czekajewicz" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Boombastic" <b...@N...onet.pl> napisał w
wiadomości news:c6bcf3$fug$1@mamut.aster.pl...
> A ile było reklamacji na Fujitsu i LG? Pytam z czystej ciekawości?

też bardzo mało :)
Pozdrawiam
Andrzej Czekajewicz
...: KLIMATOP :... Internetowy sklep z dobrym klimatem
web: www.klimatop.pl ; e-mail: b...@k...pl

Szukam - porady architekta/ studenta architektury
Re: dodatkowe wyposażenie zmywarki
Remont - jak sobie poradzic z fachowcami ?
firanka
Kotly na drewno Atmos 25GS