Klimatyzator Toshiba do małego - jaki?

11. Data: 2010-08-08 22:09:03

Temat: Re: Klimatyzator Toshiba do małego - jaki?
Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości
news:4c5f1d6e@news.home.net.pl...

> A jakieś źródła podasz, czy niezupełnie?
> Bo ja jedno podam: http://encyklopedia.pwn.pl/haslo.php?id=3922956
> I prawie pasuje do twojego ale jak to w reklamie - prawie robi różnicę.
> Masz lepsze źródło?
>
> A ogólnie, to w/g mnie tworzy się właśnie taki podział - klimatyzacja, to
> dwuczłonowe urządzenie, natomiast klimatyzator - jednoczęściowe, z rurą,
> bądź z nawilżaczem.

Źródłem jest mój mózg. Niezastąpiony i najlepszy.
Dodatkowo powiem, że mam monitoring temperatur i wilgotności w swoim domu
kilkoma sensorami (TFA Nexus) i zapisywane jest to do pliku z wykresami.
Pozwala mi to obserwować między innymi efekt działania klimatyzacji.
Użytkuję klimę w samochodzie i dwa splity w biurze/domu. Jeden z nich
zamontowałem samodzielnie. Einhell, Fujitsu inverter.

Jeśli jesteś katolikiem, to wiesz o co biega z dogmatami.
Zapamiętaj sobie nowy dogmat. Klimatyzacja to split, albo nic! Potem
patrzysz na firmę. Polecam Daikin, LG, Fujitsu, Mitsubishi, reszta to gówno
i ono też się opłaca dla małej intensywności. Potem patrzysz ile decybeli
daje wewnętrzna i zewn. Następnie jaki współczynnik mocy przepompowanej do
pobranej. I tyle. Koniec dogmatu.

Zastosuj się do tego. Albo i nie i wtedy przyjdź na grupę opowiedzieć jak
się dałeś zrobić...
Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

12. Data: 2010-08-10 21:58:16

Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Jan Werbiński pisze:

> Jeśli jesteś katolikiem, to wiesz o co biega z dogmatami.
> Zapamiętaj sobie nowy dogmat. Klimatyzacja to split, albo nic!

Napisałem coś innego?

> Potem patrzysz na firmę. Polecam Daikin, LG, Fujitsu, Mitsubishi,
> reszta to gówno i ono też się opłaca dla małej intensywności.

Patrz, a to co ja kupiłem - jakiś chińczyk działa nonstop, 24 godziny na
dobę i chłodzi serwerownię małą.

> Potem patrzysz ile decybeli daje wewnętrzna i zewn.

Dla mnie to nie ma znaczenia - w serwerowni trochę więcej szumu wiele
nie zmieni.

> Następnie jaki współczynnik mocy przepompowanej do pobranej. I tyle. Koniec
dogmatu.

> Zastosuj się do tego. Albo i nie i wtedy przyjdź na grupę opowiedzieć
> jak się dałeś zrobić...

Przeczytaj moje wypowiedzi i powiedz, czy dałem się zrobić, chyba, że
nie do mnie to skierowane, w takim wypadku źle odpowiedziałeś.

13. Data: 2010-08-11 05:27:56

Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

> Napisałem coś innego?

Być może źle Cię zrozumiałem, ale wydawało mi się, że piszesz o przenośnym
nie-splicie.

> Patrz, a to co ja kupiłem - jakiś chińczyk działa nonstop, 24 godziny na
> dobę i chłodzi serwerownię małą.

U mnie też Einhell tak działa. Do drugiego pomieszczenia zamówiłem Fujitsu.
I dlatego tak zalecam.

> [...]
>
> Przeczytaj moje wypowiedzi i powiedz, czy dałem się zrobić, chyba, że nie
> do mnie to skierowane, w takim wypadku źle odpowiedziałeś.

Nie chce mi się sprawdzać do kogo to było kierowane. To nieistotne.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Jakie ręczniki?
pierunsko duże i dużo, nie lubie {ARACHNOFOBIA}
Jaka lodówka na działkę?
Jaki odkurzacz do parkietu
JAK TAM TEN...