Kłujący ból ucha.

1. Data: 2006-08-12 07:58:52

Temat: Kłujący ból ucha.
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie
W srode wieczorem wrociłęm znad morza a w czwartek rano obudziłem sie z
bólem ucha, poczatkowo niewielkim, ale np. dzis w nocy przez 2 godziny nie
mogłem spac. Trzeba by wiec wybrac sie do lekarza. Pytanie tylko czy z
czyms takim do ogólnego, czy bezposrednio do laryngologa(???)?

"Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."
Zbigniew Trzaskowski

2. Data: 2006-08-12 11:44:08

Temat: Re: Kłujący ból ucha.
Od: "Karolina" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najlepiej od razu do laryngologa, ale pewnie i tak nie obejdzie sie bez
rodzinnego, bo potrzebne jest skierowanie. Chyba ze prywatnie. To pewnie
zapalenie ucha, przewiało Pana najprawdopodobniej. Poki co proponuje kupic
sobie krople do uszu, np Otinum, powinny pomoc, bo działaja przeciwbolowo i
przeciwzapalnie.
wiadomości news:12082006.790B0BCD@budzik61.poznan.pl...

3. Data: 2006-08-12 12:53:51

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Osobnik posiadający mail'a k...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
następuje:

> [...]
> proponuje kupic sobie krople do uszu, np Otinum, powinny pomoc, bo
> działaja przeciwbolowo i przeciwzapalnie.

wlasnie dowiedziałem sie ze raczej bedzie potrzebne skierowanie, wiec w
poniedziałek najpierw do rodzinnego.
Na razie wlozyłem sobie wate z olejkiem kamforowym i nie wiem czy sam sobie
wmówiłem, czy jeszcze nurofen forte działa ale wydaje sie ze jest lepiej.
Zobaczymy jak dalej, jak ból sie nasili, to pojde po krople.
Co do przewiania to troche dziwne, bo jadac autem okna były zamkniete ze
wzgledu na klimatyzacje. Moze woda morska naleciałą do uszu przy okazji
nurków w Bałtyku? Nie wazne.
Dzieki za odpowiedzi i prosze - nie tak oficjalnie - zaden Pan!

Z dalszych eksperymentów zrezygnował." Mark Twain

4. Data: 2006-08-12 13:24:10

Od: "Karolina" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Super, olejek kamforowy tez dziala. Dobrze, niech bedzie Budzik :)
pozdrawiam i zycze zdrowia!
wiadomości news:12082006.4D022B7B@budzik61.poznan.pl...

kłucie w okolicach serca
mastopatia a antykoncepcja