Kocha,nic kocha c.d.

1. Data: 2000-01-19 12:40:47

Temat: Kocha,nic kocha c.d.
Od: b...@s...com (BRUS LI) szukaj wiadomości tego autora

Juz wiem jaka jest przyczyna:dziewczyna widzi ze mi na niej bardzo
zalezy i wie ze nie musi robic nic nie musi sie starac bo nic ani nikt
jej do tego nie mobilizuje.co mam zrobic?.pomozcie

1. Data: 2000-01-19 17:22:27

Temat: Re: Kocha,nic kocha c.d.
Od: "Kubuś Fatalista" <b...@p...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

BRUS LI napisał(a) w wiadomości: <3...@n...tpnet.pl>...
>Juz wiem jaka jest przyczyna:dziewczyna widzi ze mi na niej bardzo
>zalezy i wie ze nie musi robic nic nie musi sie starac bo nic ani nikt
>jej do tego nie mobilizuje.co mam zrobic?.pomozcie

Tu juz ze sto razy pisano na ten temat.....Z_n_i_k_n_i_j!!!
(..nie z grupy , maro nieczysta, tylko z widnokregu tej dziewczyny.....)

Bozena -Kubus Fatalista
(a moze -Szczesliwiec Puchatek?)

1. Data: 2000-01-20 12:22:39

Od: Kenneth McCoy <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

BRUS LI wrote:

> Juz wiem jaka jest przyczyna:dziewczyna widzi ze mi na niej bardzo
> zalezy i wie ze nie musi robic nic nie musi sie starac bo nic ani nikt
> jej do tego nie mobilizuje.co mam zrobic?.pomozcie

Rzuc to w cholere. daj se z nia spokoj. Dziewczyn w polsce jest
minimalnie mniej niz chlopakow, ale ja ci odstapia swoj przydzial... ;/
Im sie wydaje ze jak ktos robi do nich okoto juz 7 niebo i maja faceta
dookola palca.
A DEEEE. Predzej sobie utne niz dam sie rolowac dookola palca...

Przesadzilem. Wiem. Ale mam juz dosyc... !
--
Kenneth McCoy (ZOP) stdkmc+1 advkmc+1
< Tekst tygodnia >

1. Data: 2000-01-20 12:35:38

Od: b...@s...com (BRUS LI) szukaj wiadomości tego autora

nie dziwcie mi sie,jak sie kogos kocha to trudno sie zachowywac
inaczej a juz nie mowie o zabawie uczuciami tej osoby,ale tak,macie
racje trzeba zniknac,wiec znikam.dzieki wszystkim.

1. Data: 2000-01-22 11:24:16

Od: b...@s...com (BRUS LI) szukaj wiadomości tego autora

i to sie nazywa rada,zebys wiedzial ze sprobuje,....nie ...ze rzucam
ja w cholere.dosyc ponizania sie.
dzieki
przejrzalem na oczy.

1. Data: 2000-01-22 11:46:44

Od: "Kubus Fatalista" <b...@p...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

BRUS LI napisał(a) w wiadomości: <3...@n...tpnet.pl>...
>i to sie nazywa rada,zebys wiedzial ze sprobuje,....nie ...ze rzucam
> [...]

Mam prosbe. Napisz, jak szybko Ci sie udalo.
I czy juz Cie serce nie boli......I czy "przypadkiem" nie musisz nagle
zmienic stalych tras i nagle chodzic w okolicach jej domu.......
Bo pisales, ze ja baaaardzo kochasz.....
Bozena
Kubus Fatalista.

1. Data: 2000-01-30 21:02:45

Od: "Prayerek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik BRUS LI <b...@s...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...tpnet.pl...
> nie dziwcie mi sie,jak sie kogos kocha to trudno sie zachowywac
> inaczej a juz nie mowie o zabawie uczuciami tej osoby,ale tak,macie
> racje trzeba zniknac,wiec znikam.dzieki wszystkim.

I jak? Poskutkowalo czy wrecz przeciwnie? Prosze odpowiedz jak najszybciej,
bo tez sie zastanawiam nad zniknieciem.

Prayerek

1. Data: 2000-02-03 09:07:37

Od: b...@s...com (BRUS LI) szukaj wiadomości tego autora

oooo prajerku,efekt koncowy jest pewny ale doszlo do tego w calkeim
inny i bardzo skomplikowany sposob.jak chcesz to napisz.ale znikanie
pomaga,tylko takie na dlugi czas
p...@b...gnet.pl

1. Data: 2000-02-28 09:24:27

Od: b...@s...com (BRUS LI) szukaj wiadomości tego autora

Czesc Bozenko.a no wlasnie jak Ci pisalem dalej nie moge bez niej zyc.
On Sat, 22 Jan 2000 12:46:44 +0100, "Kubus Fatalista"
<b...@p...man.lublin.pl> wrote:

> [...]
>zmienic stalych tras i nagle chodzic w okolicach jej domu.......
>Bo pisales, ze ja baaaardzo kochasz.....

Re: ?!?
Podziekowania ...
nasze spelnone zycie
Co Myslovitz ma na mysli - proba interpretacji.
Re: Znowu ta milosc..