Kochani Kucharze poszukuję....

1. Data: 2003-12-21 10:43:38

Temat: Kochani Kucharze poszukuję....
Od: "ania58" <a...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

...przepisu na blok p. Asi M.Jeżeli p. Asia jest na grupie to proszę o
kontakt, albo może ktoś z Was posiada ten przepis i mógłby mi go przepisać,
z góry dziękuję i pozdrawiam Wszystkich Kucharzy

1. Data: 2003-12-21 11:02:52

Temat: Re: Kochani Kucharze poszukuję....
Od: "Cherokee" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ania58" <a...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> ...przepisu na blok p. Asi M.Jeżeli p. Asia jest na grupie to proszę o
> kontakt, albo może ktoœ z Was posiada ten przepis i mógłby mi go
przepisać,

Blok:

50 dkg mleka w proszku ale nie instant
1 kostka margaryny
3/4 szklanki cukru
3/4 szklanki mleka
3 łyżki kakao
6 łyżek kawy Inki (w zastępstwie dobra jest naturalna kawa rozpuszczalna
ale trochę mniej 4 łyzki)
3 paczki herbatników takich twardych (Jutrzenka)

W misce mieszamy mleko w proszku z kakao i inką, dokładnie do tego
łamiemy herbatniki. W rondlu rozpuszczamy margarynę z cukrem i mlekiem
do zagotowania i zalewamy wrzątkiem suchą masę. Dokładnie wymieszać
i przełożyć do uprzednio przygotowanej formy (jak do keksu) i zostawić
do ostygnięcia, później wstawić do lodówki."

pozdr

cherokee

1. Data: 2003-12-21 16:41:20

Od: "ania58" <a...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cherokee" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> napisał w
wiadomości news:bs3ukt$d4v$1@absinth.dialog.net.pl...

> Użytkownik "ania58" <a...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> przepisać,
>
> Blok:

Jesteś kochana, serdecznie dziękuję i wszystkiego najlepszego z okazji Świąt

czy jest w Krakowie sklep HIPERNOWA ?
Cwibak-pilnie potrzebny przepis!!
Kabanosy
[sledzie] sok z cytryny zamiast octu - proporcje?
Zakwas do chleba